8 Kasım 2013 Cuma

MakyajManya: ÇEKİLİŞİM VAR!!! KIKO, Benefit, Stila, Models Own,...

http://www.makyajmanya.com/2013/11/cekilisim-var-kiko-benefit-stila-models.html
ÇEKİLİŞİM VAR!!! KIKO, Benefit, Stila, Models Own, NYX ve Dahası...

Merhabalar...

Bugün yeni bir çekilşimi daha duyurmak istiyorum!!! :))



Hediyelerden çoğunu ülkemizde bulunmayan markalardan seçmeye çalıştım veee bakalımHediye Paketi'nin içinde neler var???



- KIKO Allık 101 Crystal Rose
- NYX Allık Boho Chic
- Benefit Sugarbomb LipGloss
- Models Own Oje Buff Pink
- Stila LipGloss
- Rimmel Apocalips LipGloss 501 Stellar
- Kalyon Tırnak Beyazlatıcı Cila



Tüm bunları kazanmak için yapmanız gerekenler çok basit

1. Blogumu takibe almanız.
2. Yorum kısmına blogumunda ne tarz yazı okumayı sevdiğinizi ve mail adresinizi yazmanızı isteyeceğim.
3. Çekilişin duyurusunu blogunuz varsa hem blogunuzda resimle beraber paylaşmanız hemde herhangi sosyal medyada paylaşmanızı ve bunların linkini yorum kısmına bırakmanızı rica ediyorum.

İsteğe Bağlı:

- Facebook'tan beni takibe almanız/arkadaş olmanız.
Twitter'da takibe alabilirsiniz.
- İnstagram.
Pinterest.
Bloglovin
Sosyal medya ortamında da sizlerle birlikte olmak beni daha da çok mutlu edecektir!!!

Not: Çekiliş 24 Kasım 2013 Pazar günü saat 23.00'da sona erecektir. Kargo ücreti bana ait olacaktır. Tüm ürünler çekiliş için özel seçilmiştir, kullanılmamış ve sıfır ürünlerdir.

Herkese Bol Şanslar Diliyorum!!!

Sevgilrimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder