27 Kasım 2013 Çarşamba

makyaj aşktır: Blogumun İlk Çekilişiyle Sizlerleyim :))

http://buneguzellik.blogspot.com/2013/11/blogumun-ilk-cekilisiyle-sizlerleyim.html


Blogumun İlk Çekilişiyle Sizlerleyim :))

Aslında bu çekilişi blogumun yıldönümünde yapmayı planlıyordum ama daha fazla bekleyemedim.
Kazanana yılbaşı hediyesi olsun :))
Sizler için kullanmaktan memnun olduğum ürünlerden bir derleme yaptım.
-Dove Cream Bar 
-Bioderma H2O
-Nivea Fresh Natural Deo
-Ecotools Air Brush Concealer Fırçası
-Benri Kare Pamuk
-Gratis Çok Yönlü Kaplar
-Diadermine Göz Makyaj Temizleyici
-The Balm Shady Lady Far Paleti
-Maybelline Bronz Krem Far
-Maybelline Gel Eyeliner Black

Ürünlerin çoğunun yazısını blogumda bulabilirsiniz.

Bu ürünler yalnızca bir kişiye gidecek :)

Çekiliş için çok fazla bir şartım yok.
-Google Friend Connect ile blogumun izleyicisi olmanız
-Bu çekilişi fotoğrafıyla beraber blogunuzda duyurmanız
-Blogu olmayanlar facebook hesabında duyurabilir
(Facebook hesabınızda 'herkese açık' olarak paylaşmazsanız paylaşımınızı göremem katılım geçersiz sayılır)
Başka bir şartım yok ve +hak yoktur. Herkesin adı sadece bir defa yazılacak.
Adsız katılımlar ve hesabını sadece çekilişe katılmak için kullananların katılımı kabul edilmeyecektir.
Bu hediyelerin aktif kullanıcı olmayan kampanyacılara gitmesini istemiyorum.
Hediyelerin hepsini kendim aldım sponsor ürünü değildir ve kargo bana aittir.
İzleyici adınızı ve linkleri yorum kısmına yazınız lütfen.
Çekiliş 22 ARALIK Saat:20:00'de sona erecektir.
Şimdiden herkese bol şanslar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder