28 Kasım 2013 Perşembe

Kalpliseker: BÜYÜK BAKIM ÇEKİLİŞİ

http://kalplisekermoda.blogspot.com/2013/11/buyuk-bakim-cekilisi.html?spref=tw


BÜYÜK BAKIM ÇEKİLİŞİ

Herkese merhaba, uzun zamandır yapmak istediğim bu çekilişin zamanı geldi de çattı bile. Blogspotu yeni açmama rağmen oldukça fazla tık alıyorum bloguma. Adil bir çekiliş olması için random.org  ile yapmayı düşünmüyorum çünkü tek sayılara pek şans tanımıyormuş duyduğuma göre. Bu yüzden elimde tek tek yazıp bi kavonozdan çekeceğim şanslı kişiyi. Şanslı kişi 2 gün içerisinde benim ona attığım mailden bana geri dönüş yapmaz ise , çekiliş tekrardan yapılacaktır.
Çekiliş için en önemli şartım;

Sitenin sağ tarafında ''bu siteye katılın'' bölümü var ona tıklamanız gerekmekte. Yani beni izleyici olarak eklemeniz gerekiyor. Eğer blogunuz yoksa üzülmeyin gmail açıp aynı işlemi yapabilirsiniz.

Ek haklar;

  • Blogunuz varsa ve çekilişi blog sayfanızda  fotoğraflarla birlikte tek bir post halinde paylaşırsanız  +2 hak kazanacaksınız.
  • İnstagram  hesabınız varsa çekiliş fotoğrafını #kalplisekermoda  @casli2 tag'iyle paylaşırsanız +1 hak kazanacaksınız. 
  • Son olarak işlemleri tamamladıktan sonra bloga yorum bırakırken mail adresinizi  yazmayı unutmayın.
  • Kazanmanız halinde size bıraktığınız mail adresinizden ulaşacağım.
  • Bıraktığınız yorumda blog izleyici adınızı yazmayı unutmayın. Ek hak paylaşımları yaptıysanız bunların linkini de yorumunuza ekleyin lütfen (::
Herkese bol şans!

Çekiliş 25 Kasım saat:21.00'da bitecektir.





Ürünler hiç kullanılmamıştır.
*1 paket pamuk
*1 paket makyaj temizleme pedi
*1 kutu kulak temizleme çubuğu
*2 adet arko nem krem
*2 adet rapsodi oje
*1 adet Palmolive duş jeli
*1 adet Maybelline rimel
*1 adet Garnier BB krem
*1 adet Garnier nemlendirici krem
*1 adet Göz makyaj temizleyicisi


ÇEKİLİŞİN SON GÜNÜ 25 KASIMDIR.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder