21 Kasım 2013 Perşembe

I Saw and Liked: Sizlere Hediyelerim Var | Çekiliş Haberi

I Saw and Liked: Sizlere Hediyelerim Var | Çekiliş Haberi

http://www.isawandliked.com/2013/10/sizlere-hediyelerim-var-cekilis-haberi.html?spref=fb#.Uo3YVdL7rUe


Sizlere Hediyelerim Var | Çekiliş Haberi

Kısa bir aradan sonra geri geldim,yine farklı bir ülkede harika tasarımlar görme şansım oldu.Danimarka ve İsveç gezi notlarımı ileride sizlerle paylaşacağım,
Öncelikle size harika haberlerim var;
Hediye-çekiliş desem?

Bundan sonra sizlerle gezdiğim gördüğüm mekanlardan ufak hediyelerle paylaşımda bulunmayı düşünüyorum.

İlk olarak gezdiğim ve çokça bahsettiğim Karaköy'de bulunan ''BrandZoo'' ile başlamak istedim ve harika ürünleri ile henüz tanışmadıysanız tanışın artık dedim.
BrandZoo ailesi de beni kırmadı ve böyle bir çekiliş düzenledim.

Öncelikle daha önce paylaşımda bulunduğum BrandZoo'yu tanıtan yazımı okumadıysanız bir bakın lütfen.
Çekilişde neler mi var?

Bu mağazanın harika ürünlerinden ;

1.Kağıttan Şeyler 'den bir adet kazananın şeçeceği özel yapışkan notlardan
ve bir adet Mutlu Yıllar Stampası seçilen renk mürekkeple beraber.



2.Pack Neşeli 'den isme özel nutella el yapımı örgü kılıflardan.


3.Huysuz Vişne'den bir adet içinde bir body ve çorap olan sevimli Cupcake'lerden. 



Çok güzeller değil mi?
 Bunun için sizin yapmanız gerekenler ;
1.Öncelikle www.isawandliked.com'a üye olmanızı,(Blog sayfasında yan tarafta yer alan  ''Bu siteye katılın'' yazan yerden giriş yapıp mailinizle ya da blog hesabınızla bizi takibe alınız.)
2.Twitter hesaplarından ,@SEMRN veya @sawandliked'ı takibe almanızı,
3.Facebook sayfasını beğenmenizi,
4. Bir blog sahibiyseniz  bloğunuzda çekilişi duyurup,paylaşımda bulunmanızı,
5.Blog sahibi değilseniz, bağlı olduğunuz tüm sosyal platformlarda paylaşmanızı 
rica ediyorum.
Hepsi bu kadar!
Tabii bunlari yaptiktan sonra bu yazının altına yorum birakarak benimle paylaşın ve mail adreslerinizi girin lutfen. Yeni yıla doğru (16 Aralık 2013) bir çekiliş olacak ve tüm bu hediyeleri  bir kişi kazanacak.
Haydi bakalım :)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder