8 Kasım 2013 Cuma

http://uykusuzbalik.blogspot.com/2013/10/uykusuz-baliktan-hediye-var.html

http://uykusuzbalik.blogspot.com/2013/10/uykusuz-baliktan-hediye-var.html


UYKUSUZ BALIK'TAN HEDİYE VAR!

Herkese merhaba diyerek başlamak istiyorum.

ÇEKİLİŞ Mİ OLSUN BLOG SATIŞI MI? yazımda bahsi geçen Cameleon makyaj paletini, yine aynı yazımda belirttiğim sebeplerden dolayı hediye etmek istiyorum.

Çekilişe katılmanız için yapmanız için gerekli olan tek şey izleyicim olmanız(GFCden herkese açık olarak. yoksa izleyici listemde göremiyorum.) ve bloğunuzda bu çekilişi fotoğraflı olarak güncel bir post ile duyurmanız.  Ek haklarla ne sizi yormak istiyorum nede az zamanımda gözümden kaçıp haksızlık olmasını istiyorum. 
Takip ettiğiniz kullanıcı adı ve duyuru linkinizi yorum olarak bırakmanız yeterli olacaktır. Aksi takdirde katılımları kabul edemeyeceğim. İletişim içinde geçerli bir mail adresi bırakırsanız size ulaşmam kolay olacaktır.
Çekiliş için açılmış olan blogların katılımı kabul olmayacaktır.

Son katılım tarihi: 01. Aralık. 2013
 
Çekiliş http://www.random.org/ aracılığıyla gerçekleştirilecektir.
 
Gönderi yalnızca yurt içine olacaktır ve PTT kargo ile ücreti tarafımdan ödenip gönderilecektir.
 


Hediyemiz olan Cameleon Professional Makyaj Paletine göz atmak isterseniz.



48 adet far



renklerin yakından görüntüsü



bir alt katta 24 adet lip gloss



renklerin yakından görüntüsü




en altta da 4 adet allık, iki adet sıkıştırılmış pudra ve uygulama fırçaları



Renklerin yakından görüntüsü




 






 







Çekilişe katılacak arkadaşlardan tek ricam ürünün bir-iki renginin deneme amaçlı kullanıldığını bilerek çekilişe katılmaları. Daha sonra kullanılmış ürün yollanmış gibi ithamlarla karşı karşıya gelmek istemiyorum.
İlk çekilişimi ya 1. yılda yada 100. izleyicide yapmayı düşünüyordum ama bu paletin elimde bekleyerek heba olmasını istemedim.
 
Umarım atladığım bir nokta olmamıştır. Sorularınız yada tavsiyeleriniz olursauykusuzbalik@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
 
Katılan herkese bol şanslar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder