8 Kasım 2013 Cuma

http://neselioyuncaklar.blogspot.com/2013/10/5-hediye-cekilisim.html

http://neselioyuncaklar.blogspot.com/2013/10/5-hediye-cekilisim.html


5. Hediye Çekilişim

Bugün benim doğum günüüüüm.O yüzden hediye çekilişi yapmaya karar verdim.Hep doğum günü sahibi hediye alacak değil ya ! Yalnız bu sefer bir değişiklik yapıyorum.Hediyelerim kırtasiye malzemeleri.Çünkü bütün izleyicilerim hobiyle uğraşmıyor o yüzden daha geniş kapsamlı bir şey olsun istedim.Kırtasiye malzemeleri herkesin işine yarar diye düşündüm.Lafı fazla uzatmadan hediyelere geçeyim.Aşağıda gördüğünüz ürünlerin hepsi 1 kişiye gidecek.


Ürünlere daha yakından bakacak olursaaaak.Kalemkutu var,damgalar var,şirinlerin figürerini de araya kattım değişiklik olsun diye...


kalemler


tahta stickerlar,eva stickerlar


defterler,şöniller,ponponlar


minik postitler


stickerlar


desenli bantlar,çift taraflı bantlar


ataşlar,kuru boyalar vs vs vs...


stickerların hepsi aşağıda gördüğünüz gibi.İçlerinde özellikle ATATÜRK'ün de olmasını istedim.


kitap ayraçlarının hepsini kendim yaptım.Sadece şirileri aldım.


Bunlar da mektup kağıtları.Hepsi benim çocukluğumdan kalma.Aslında o kadar güzeller vardı ki zarflarıyla takım,ama depoyu karıştırmama rağmen bulamadım.Bunlar odamdaydı o yüzden şimdilik bunlar var  :)


Şartlarıma gelince;
1) Tabiki blogumun izleyicisi olmanız.
2) Blogunuzda resimle beraber çekilişi duyurmanız ve linkini buraya yazmanız.


Şartlarım bu kadar.Çekilişi 10 Kasım günü yapıcam.

NOT: Blogu olmayanlar malesef çekilişe katılamaz.O yüzden yorum yazmasınlar lütfen.Yok ben inatla yazarım derseniz ben de inatla silerim. (Geçen seferki çekilişlerimde de bunu şart koştuğum halde hala blogum yok ama katıldım diyenler oldu.)

2.NOT: Sadece blogda duyurmanızı istiyorum.Yani ekstra olarak facebook ve twitter'da duyurmanızı istemiyorum.Duyursanız dahi bir işe yaramaz.Ayrıca blogum yok ama face ve twitter'da duyurdum diyenleri asla kabul etmicem.

3. NOT: Lütfen sayfayı ve resimleri blogunuzda olduğu gibi kopyala yapıştır yapıp yayınlamayın.Çünkü o zaman çekilişi sizin blogunuzda zannediyorlar.

Kargo ücreti tabiki bana ait.
Benden bu kadar.
HEPİNİZE BOL ŞANS :))

1 yorum:

  1. Bol şans.Doğum günümü kutlamışsınız çok sağolun.

    YanıtlaSil