18 Kasım 2013 Pazartesi

http://hgkgunlukleri.blogspot.com/2013/10/minik-bir-cekilis-yapyorum.html

http://hgkgunlukleri.blogspot.com/2013/10/minik-bir-cekilis-yapyorum.html


Minik Bir Çekiliş Yapıyorum :)

Sevgili izleyicilerim, bu güzel günde sizlere bir hediye vermek istedim. Uzun zamandır düşünüyordum çekiliş yapmayı. Artık bekleme dedim kendime ve bugün çekilişimi başlatmaya karar verdim. Bu çekiliş aylardır bir sürü zorluktan, aksilikten, engelden geçti sizlere geldi. Bende fırsat bulmuşken başlatıyorum. 
 
 ❤
Yeniden çekiliş yapmak çok heyecan verici. Umarım artık daha sık çekiliş yapma imkanım olur.
 ❤
 ❤
 ❤
 
 
                                    
                                                                
Desenli peçete, pembe renkli bir şal, kalpli fiyonklu çorap, duş jeli, not defteri, kalemler, yüz maskesi, tarak, el yapımı kutum, telefon süsü, törpüler...... Ve sürprizler olabilir!
Bunlara sahip olmak için öncelikli şart tabi ki izleyicim olmanız ve bloglovin'den takibe almanız. Hatta tek şart !
+2 hak için: Bloğunuzda fotoğraflı olarak paylaşmanız.
+2 hak için: Facebook sayfamı beğenmeniz ve facebook'da çekilişi paylaşmanız.
+2 hak için: İnstagram hesabımı takibe almanız ve çekilişi paylaşmanız gerekmektedir.
Twitter kullanmıyorum bu nedenle twitter paylaşımlarını kabul edemeyeceğim sadece şartlarda söylediğim ortamlarda herkese açık şekilde yapılan paylaşımları dikkate alacağım.
Kargo ücreti bana ait.
(Maalesef  yurt dışına gönderim yapamıyorum.)
Katılmak için, hangi isimle takipte olduğunuzu, paylaşım linklerinizi ve e-mail adreslerinizi bu yazının altına yorum olarak bırakmanız yeterli.
(Adsız yorumları kabul etmeyeceğim.)
Çekiliş madem 29 Ekim'de başladı 29 Kasım'da da son bulacak.
Herkese bol şans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder