8 Kasım 2013 Cuma

Güzelleştir Beni: Hediye - Yılbaşı Partisi Elbiseniz Modagram'dan!

http://www.guzellestirbeni.com/2013/10/ylbas-partisi-elbiseniz-modargramdan.html


Hediye - Yılbaşı Partisi Elbiseniz Modagram'dan!



Modagram.com'u herkes biliyor mu bilmiyorum ama ben baya geç keşfettim. Ve artık asos.com, forever21 gibi alışveriş sitelerine ihtiyacım azaldı. Paketim gümrükten geçecek mi, seçtiğim beden uyar mı, 15 günden önce gelir mi dertlerimden de kurtuldum. Hem sayamayacağım kadar çok marka var (tam liste için tık tık) hem de kendi markaları Modagram ve Milla'nın çook güzel çeşitleri var. Hatta Özgür Masur bile Milla markası için bir koleksiyon hazırlamış.

Modagram.com özellikle elbise, ayakkabı, aksesuar yönünden çok çok zengin ve tatmin edici. Henüz herkes keşfetmediği için de yeni elbisenizle pişti olma ihtimali çok az. :)

Modagram.com bana bir güzellik yaptı ve yılbaşı parti elbisesi ve ayakkabıları yolladı. İkisine de el koymaya gönlüm el vermedi. (evet bildiniz ayakkabılar benim! yakında bol resimli bir yazı geliyor) Ama elbiseyi sizlere hediye etmeye karar verdim.

Resimdeki göğüs üstü ve sırf şeffaf file detaylı elbiseyi (bedeni 38) çekilişle bir kişiye hediye ediyorum. Sitesinden de detaylı incelemek için tık tık

Çekilişe katılma şartlar;

1)Blogumu takibe alın
2)Twitterımı takibe alın
3)Bu yazıyı blogunuzda/twitterınızda/facebookunuzda paylaştın
(bunlardan dilediğini seçebilirsiniz)
4)Modagram.com'da alıcı gözle bir gezinin özellikle Milla ve Modagram markalarına dikkat kesilin benim için :)

20 Kasım'da çekilişi sonlandırıp, yorumlar arasından random.org ile seçip en hızlısından size kargoluycam yılbaşı gecesi elinizde olması için.

Not 1: elbiseyi kargodan geldiği gibi astım pek ütü gerekmiyor, hadi iyisiniz :)
Not 2: kesinlikle giyip denemedim, ben de mağazalarda aldığım elbiseyi acaba biri önceden giydi mi diye düşünüp fenalık geçirenlerdenim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder