22 Kasım 2013 Cuma

Güzelleştir Beni: Cilt Bakım Hediyelerim Var!

http://www.guzellestirbeni.com/2013/11/cilt-bakm-hediyelerim-var.html


Cilt Bakım Hediyelerim Var!



Özellike kış döneminde daha fazla ilgi isteyen cildimiz için çok güzel hediyelerim var. 

Vichy'den cildi kusursuzlaştırıp nem veren
i) Idealia Smoothing & Illuminating Cream
ii)Vichy Termal Su
iii)Vichy Termal Yüz Yıkama Köpüğü

Hediyelerimi normalde de özellikle şampuan ve cilt bakım ürünleri (1+1 kampanyalarını çok yakından takip ediyorum) aldığım onlineeczanem.com'dan aldım (sitesinde gezinmek için tık tık). Random.org çekişi ile 15 Aralık tarihinde kazananı açıklıycam.

Çekilişe katılma şartlar;

1)Blogumu takibe alın
2)Twitterımı takibe alın
3)Bu yazıyı blogunuzda/twitterınızda/facebookunuzda paylaştın
(bunlardan dilediğini seçebilirsiniz)
4)onlineeczanem.com'da alıcı gözle bir gezinin benim için :)
5)Bu yazıya yorum bırakın

Haydi bekliyorum! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder