5 Ekim 2013 Cumartesi

Pek Bilmisin Dünyası: BİRİNCİ YIL ÇEKİLİŞİM

http://pekbilmis.blogspot.com/2013/09/birinci-yil-cekilisim.html


BİRİNCİ YIL ÇEKİLİŞİM

Herkese Merhabalar

13 eylül blogumun yaş günüydü.Bir sene önce başlamıştı herşey.Çok şey öğrendim,çok iyi insanlarla tanışıp dost oldum.
İyi ki açmışım diyorum her zaman blogumu.
Sizlerden gelen yorumlar ,mailler beni o kadar mutlu ediyor ki. Sizlere az da olsa yardımcı olabilmek beni inanılmaz mutlu ediyor .
Ve bende blogumun yaş gününü bir çekilişle kutlayıp sizlerden birini mutlu etmek istedim.
Bakalım neler kazanacak bu şanslı kişi.

 TOPLU GÖRÜNÜM
 Ayrıntılı bakacak olursak;


Watsons fırça seti. İçerisinde iki far fırçası, bir dudak fırçası ,bir allık fırçası ve küçük bir çantası bulunuyor.
Schwarzkopf gliss hair repair şampuan



 City color far paleti
essence krem far 09 for faires
Essence 66 numaralı far
Nyc kohl brow/eyeliner pencil 925 sable

 Sally hansen tırnak bantları
Maybelline color show 342 coral craze
rimmel london salon pro kate 703 rock n roll 

Vich aqualia thermal nemlendirici
essence xxxl shine lipgloss 020 wood of roses

Ürünlerden vichy nemlendirici bir kere denendi.Hiç kullanılmadı sayılır.
Essence krem far bir kere denedi.Sadece üstünde çok ufak bir parmak  izi var .
Diğer ürünler hiç kullanılmadı.

Yapmanız gerekenler
  • İlk olarak blogumun izleyicisi olmanız gerekiyor.Hem bloglovinden hem de gfc ile
  • Herhangi bir sosyal ağda paylaşma zorunluluğunuz yok ama paylaşırsanız artı bir hak kazanacaksınız.Blog,facebook ya da twitter ile duyurabilirsiniz.Sadece bir yerde duyurmanız yeterli.Üç yerde de duyurmak size üç artı hak sağlamayacak bir artı hak sağlayacak.
  • Duyurularınızın linkini yorum olarak aşağıya bırakmalısınız.Profil linki bırakanlar kabul edilmeyecektir.
Son olarak katıldığınızı dair yorum birakmanız.Mail adresinizi yazmayı unutmayın.Yorum kısmına aynı zamanda benimle ilgili görüşlerinizi belirtmenizi rica ediyorum.Olumlu ya da olumsuz her türlü eleştiriye açığım ama saygı sınırları içerisinde.

Çekiliş 6 ekimde sona erecek.Aynı gün kazananı random.org ile açıklayacağım.
Kargo ücreti bana aittir.
HERKESE BOL ŞANS :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder