25 Ekim 2013 Cuma

Özlemle Kelebeketkisi: ♥♥ Özlemle Kelebeketkisi Yani Bendenizin İlk Blog ...

http://ozlemlekelebeketkisi.blogspot.com/2013/10/ozlemle-kelebeketkisi-yani-bendenizin.html

♥♥ Özlemle Kelebeketkisi Yani Bendenizin İlk Blog Çekilişiii ♥♥

Merhaba arkadaşlar. 3 aylık yeni yetme blogger olarak geçtiğimiz ay 100 izleyiciye ulaşmıştım. Bu çok güzel bir duygu, yani yazdıklarımın okunduğunu bilmek, birilerinin faydalandığını bilmek harika bir şey. Bu güzel olayı bir çekilişle taçlandırmak istediiim. Çok heyecanlıyıııımmmmm :) Blogumu takip eden yorumlarıyla katkıda bulunan herkese çok teşekkür ediyorum. 

1 şanslı kişiye gidecek hediyelerim bakalım nelermiş, umarım beğenirsiniz  :)


























1) Bioderma Sensibio H20 500 ml makyaj temizleme suyu..buna herkesin bayıldığını biliyorum :)

2) Estee Lauder Far Paleti..Sevgili Hilal'in hilalsfashionbeauty blog çekilişinden kazandığım, başka far paletlerim olduğu için kullanmadığım bu ürünü blog çekilişim için ayırmıştım :)



3) Benefit Longwear Powder Eyeshadow - Pinky Swear


4) Loreal Paris Glam Shine Balmy Gloss - 915 Die For Guava 
(1 kere denedim rengi bana gitmediği için çekilişime ekledim.)

5) Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion + Clinique High Impact Mascara (seyahat boyu) 
+
Clinique All Heart Ruj

6) Avon Ultra Glazewear (Chocolate Shimmer) + Rimmel London Apocalips (401 Aurora)

7) Benri 80li kare pamuk. İndirimlerde stokladım 1 tane de sizin için ayırdım :)

8) Lenca 2 adet Bileklik - Gümüş ve Dore 


9) FEM sir ağda bantları ve tüy dökücü krem ehe :)

10) Çeşitli maskeler, temizleme jeli, temizleme sütü, lip gloss, hamilton spf30 krem, banyo tuzu

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Umarım hediyelerimi beğenmişsinizdir. 
Kazanmak için yapmanız gerekenleri de belirtiyim hemen :)

Zorunlu Şartlarım
GFC yani bu siteye katılın bölümünden blogumu takip ediniz ve takip ettiğiniz ismi mutlaka belirtiniz.          (Örn: cicekcikiz)

Bloglovin'den beni takibe alınız (Buradan) ve kendi linkinizi yorumda belirtiniz. (Örn: http://www.bloglovin.com/cicekcikiz)

Ek hak isteyenler için şartlarım
Çekilişimi blogunuzda ilk resimle birlikte paylaşırsanız +2 hak. Paylaşım linkini eklemeyi unutmayın. (Sadece çekiliş ve kampanya postlarının bulunduğu blog katılımlarını dahil edemicem üzgünüm)

Twitter'da beni takip edip çekilişimi paylaşırsanız +1 hak. Twitter paylaşım linkini eklemeyi unutmayın.

Facebook sayfamı beğenip çekilişimi paylaşırsanız +1 hak. Facebook paylaşım linkini eklemeyi unutmayın. 

instagramdan beni takip edip çekilişimi @oztagramm ve #ozleminblogundacekilisvar tag leriyle paylaşırsanız +2 hak. (paylaşım yapanların profillerin açık olması gerekiyor yoksa göremem kimlerin katılım yaptığını)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder