9 Ekim 2013 Çarşamba

http://www.neselitatlarim.com/2013/10/bayram-cikolataniz-bizden.html

BAYRAM ÇİKOLATANIZ BİZDEN

Yazan By Tuba 1 Ekim 2013 Salı Saat: 22:58


  Tatlı yiyelim tatlı konuşalım dedik, bayramda bir eve lezzet yollamak istedik. www.nursevincelezzetler.com bloğunun yazarı sevgili Nursevin Hanım ile birlikte bir bir bayram hediyesi yollayalım istedik. Uzun zamandır konuklarım, dostlarım ve siparişle hiç tanımadığım kişilere sunduğum bu çok beğenilen spesiyal çikolatalardan yapmaya karar verdim.

  Blog sayfamın galası olarak düşündüğüm bu yazıyla ve bu naçizane hediye ile bloğumu tanıtıma açarken yanımda olmasını rica ettiğim, Nursevin Hanım, benim ilk tanıştığım blog yazarı ve Antalya Blog Yazarları Topluluğu ile tanışmama vesile olan kişidir. Sonrasında kocaman bir aile olduk :)

  Küçük ama lezzetli hediyemizi her birinize ayrı ayrı yollamayı çok isterken maalesef bir kişiye yollayabileceğimizi belirtmek ve yapmanız gerekenleri maddeler halinde yazmak istiyorum.


    NOT: Blog ya da web sayfanız yoksa sayfalarımıza üye olduktan sonra sosyal ağlarda duyurumuzu yapmanız (paylaşmanız) yeterli olacak.

  Çekiliş Tarih ve Saati: 11 Ekim 2013 - 23:59

  Hepinize bol şans diliyor ve teşekkür ediyorum.

  Bir çok dolgu ve çeşitli lezzetlerle sadece size özel çikolata siparişi vermek isterseniz iletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Saliha hanım. Teşekkürler. Boş şanslar. Kurra numaranız 11-12 ..

    YanıtlaSil