30 Ekim 2013 Çarşamba

http://seregonsworld.blogspot.com/2013/10/salvador-dali-parfum-cekilisi.html

http://seregonsworld.blogspot.com/2013/10/salvador-dali-parfum-cekilisi.html


SALVADOR DALI PARFÜM ÇEKİLİŞİ

- -

Bu mini çekilişimde ufak bir değişiklik yaptım ve kozmetik yerine parfüm seçtim:)

Denemek için kendime bir sürü mini Salvador Dali Kalem Parfüm siparişi vermiştim. O siparişi verirken sizi de düşündüm ve şişesini beğendiğim Salvador Dali  Little Kiss Me 30 ml parfümü ve erkek arkadaşınız ,eşiniz ya da kardeşinize hediye edebileceğiniz Salvador Dali Black Sun Sport 30 ml. erkek parfümünü de yanına ekledim:)



Black Sun parfümden kardeşime de aldım ve fotoğraftaki onun parfümü size açılmamışını göndereceğim. Ancak Little Kiss Me elimde tek olduğu için şişesini gösterebilmek için jelatinini açtım.Parfümler orjinaldir ve kullanılmamıştır.

Ayrıca yanında ufak tefek süprizler hazırladım:)

Çekilişe katılmak için tek şartım blogumun GFC ve Bloglovin üzerinden  izleyicisi olmanız.

Başka şart yok ama G+ üzerinden izlerseniz +1 hak
Twitter'dan beni takibe alıp çekilişi duyurmanız +1 hak
Blogunuzda fotoğrafla birlikte güncel olarak duyurursanız +1 hak
Facebook üzerinden duyuru yaparsanız +1 hak

Yani toplamda 5 hakla çekilişe katılabilirsiniz.



Kargo ücreti (yurt içi )tabii ki bana ait. 

Çekilişi sonlandırmak için tarih vermiyorum. Beni biliyorsunuz her an sonlandırabilirim:)

seregonsworld@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder