11 Ekim 2013 Cuma

http://mutfakdili.blogspot.com/2013/09/mutfak-dilinde-6-yas-gunu-hediye.html

http://mutfakdili.blogspot.com/2013/09/mutfak-dilinde-6-yas-gunu-hediye.html

Mutfak Dilinde 6. Yaş Günü hediye çekilişi..



300+1 = hediye çekilişi 30. post bir hediye çekilişi olursa nasıl olur dedim..
Düşündüm taşındım sonunda evet dedim:)

Mutfak Dili`m 6. yılını bitirdi net aleminde..
Bunun için küçük bir hediye çekilişi düzenlemek istedim..
 Çekiliş ilk yayının yapıldıgı gün 12 ekimde yapılacak.
  • Cam sakızı çoban armağanı olan bu hediyeleri kazanan talihliye hediye olarak göndereceğim..

  • Bay ve bayan kupalar
  • 4 adet servis kaşıkları
  • iki adet kalıp( galatasaray renkli :))
  • 12 adet sofralarda kadehlere ve küçük kaşıkların uç kısmına süs olarak  takılan  cicekler.
  • Ve sürpriz hediye..


Bunun için yapılması gerekenler neler peki..

İşte şunlar:
  •  
  • Blogun izleyici butonuna basarak kullandıgınız her hangi bir e-mail adresi ile giriş yaparak bloga üye olmanız ( bu siteye katıl, sag köşede Evimin misafirleri isimli bölümde)
  • Blogu olan arkadaşların bu çekilişi kendi blogunda duyurması..
  • İnstagram, Facebook, Twitter  adreslerinizden çekilişi  ilan etmesi ( Bu adreslerinizden sadece biri varsa birinde duyurmanız yeterli)
  • Yayınladım ve üye oldum diye bu postun yorum kısmına yorum bırakmanız yeterli olacak..

Teşekkür ederim..
Bol şanslar..  

1 yorum: