31 Ekim 2013 Perşembe

http://mutfakbereketi.blogspot.com/2013/10/yapiyooor-yapiyoorr-eminenin-hobileri.html

http://mutfakbereketi.blogspot.com/2013/10/yapiyooor-yapiyoorr-eminenin-hobileri.html


YAPIYOOOR YAPIYOORR MUTFAK BEREKETİ ÇEKİLİŞ YAPIYOR :)




                                                                                 DEMLİK VE REÇELLİKLER 
                                                       


ARKADAŞLAR HEPİNİZ BLOĞUMA HOŞ GELDİNİZ :)ŞUNU BELİTMEK İSTERİMKİ FACEBOOK VE       BLOĞU 

OLANLAR YEMEK SAYFAMI BEĞENİP(EMİNENİN HOBİLERİ VE MUTFAK BEREKETİ) BLOĞUMA ÜYE İŞLEMİNİ HER İKİSİNDEDE AYNI İŞLEMİ YAPMASI GEREKİR.ANCAK SADECE FACEBOOK SAYFASI OLUP VE HERKEZE AÇIK OLMASI ŞARTIYLA YAPMASDI GEREKİR.FACEBOOK HESABINIZIN ADI VE SOYADINI BLOG ADRESİNİZ VE GMAİL ADRESLERİNİZİ TAM OLARAK YAZARSANIZ BNMDE SİZLERE ULAŞMAM KOLAYLAŞIR.TÜM KATILIMCILARA ŞİMDİDEN BOL ŞANSLAR :))


Ben ilk blog açtığımda çok heyecanlıydım,ve nasıl olacak neler yaparım diye düşünürken zaman nasıl geçti anlamadım bile, zaten seviyodum zamanla daha çok sevmeye başladım yemek yapmayı. Ve sizlerle tanışmak çok keyifli.Bu yüzdende sizler için nacizane bir çekiliş     yapmaya karar verdim.Şimdi gelelim çekilişime :) Evet yukarıda resimde görmüş olduğunuz bu şirin ve şık HAMUR KALIPLARI VE MUMLAR'IN EK OLARAK DEMLİK VE REÇEL LİKLERİM bakalım talihlisi kim olacak...Not :Rondom.org ile çekilş yapacağım..

Çekiliş İçin Yapılması Gerekenler...

1-) Blog ve Facebook Sayfası Adreslerim:http://mutfakbereketi.blogspot.com/
https://www.facebook.com/EmineninHobileri

sayfam bu linkleri  tıklayarak bloğumu izlemeye almanız sayfamıda beğenip çekilişimi hem sayfanızda hep bloğunuzda görsel olarakta  paylaşarak duyurmanız ve paylaştım ve beğendim demeniz yeterli...(bloğu olmayanlar normal facebook sayfasındada paylaşıp sayfayı beğenmesi yeterli...

2-)Katılımlarınızı türkiye sınırları içinde kabul ediyorum.

3-)Kargo bana ait.

4-)30 Ekim Saat:23:00 da çekilişime katılan herkezi bekliyorum...

         Herkeze Şimdiden Bol Şanslar Diliyorum :)


                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder