30 Ekim 2013 Çarşamba

http://masumkedi87.blogspot.com/2013/10/cekilis-masum-inciler-blog-4-yln.html

http://masumkedi87.blogspot.com/2013/10/cekilis-masum-inciler-blog-4-yln.html
ÇEKİLİŞ: Masum İnciler Blog 4. Yılını Hediyelerle Kutluyor

Bloga ilk başladığımda bu kadar güzel bir noktaya geleceğimi düşünmemiştim sanırım :) 4. yılı doldururken blogu iyi ki açmışım diyorum. İhmal ettiğim zamanlarda çok oldu fakat her defasında toparlamayı başardım :) Takip edenler bilir şu an blogla ilgili çalışıyorum sürekli, kafamda onlarca fikir dolaşıyor. Çevremdekilere de danıştığımdan herkes benden de blogumdan da bıktı diyebilirim. Ama gerçek şu ki ben hayallerimdeki noktaya getireceğim bu blogu. Bu arada boğa burcuyum, dediğimi yapmadığım pek sık görülmez :D Gelelim asıl konuya ben düşündüm ki 5. yıla merhaba derken güzel hediyelerle süsleyelim bu yaşı. Mümkün olduğunca herkese hitap eden ürünler seçmeye çalıştım. Bakalım siz beğenecek misiniz?

Belirtmem gerektiğini düşündüm ürünler hiç kullanılmadı. Hepsi sıfır :) Bu ürünleri ve çekiliş sonuna kadar sizin için hazırlayacağım deneme boy ürün ve numuneleri güzel bir kutuda kazanana göndereceğim. Kargo bana ait tabi ki :)

Öncelikle toplu bir foto alalım :)


Bunlarda yakından fotolar:




Ürünler:
- Max Factor False Lash Effect Maskara/Siyah
- Nivea Besleyici Vücut Sütü 250 ml.
- Durance Çiçek Özlü 3'lü Misafir Sabunu/Yasemin
- Bebak Makyaj Temizleme Mendili
- Avon Gliserin, Kalsiyum ve E Vitamini İçeren El Kremi
- Avon Kajalstick Göz Kalemi/Turquoise
- Avon Argan Yağlı Durulanmayan Saç Serumu
- Diadermine Lift+ Güneş Koruyucu Krem/SPF 30
- Nivea Lip Hydro Care
- Chine Glaze Oje
- Pastel Oje
- Avon Perfect Kiss Dudak Parlatıcı(Bu ürünü kazanana sorup göndereceğim, kendime almıştım ve bir kez sürdüm rengi bana gitmedi)
- Çeşitli Markaların Deneme Boy ve Numune Ürünleri

Katılım Şartları:
Bloglovinden takip etmek ve blog izleyicisi olmak.
Şart değil ama sağdaki e-bültene üye olup mailinize gelen aktivasyonu yaparsanız sevinirim, gerçek takipçiler öne çıksın bakalım :)

Yorum olarak mail adresleriniz ve bloglovin profil linkinizi yazın lütfen :) Ayrıca bloglarında çekilişi duyuranlar buraya yazsın ki takibini yapabileyim. Sorularınız için bana masuminciler@hotmail.com.tr den ulaşabilirsiniz :) Türkiye içi katılımlar geçerlidir.

Çekiliş sosyal ağlarda da devam edecek ve her katılım ek hak kazandıracak. 

- Instagram katılımı için @masuminciler hesabından beni takip edebilirsiniz. Çekiliş görseli hesabımda olacak :)

- Facebook katılımı için TIKLAYIN

- Twitter katılımı için TIKLAYIN

- Blog katılımı için toplu hediye fotosuyla ve kendi yorumunuzla çekilişi paylaşmak size ek hak kazandıracak.

Son Katılım Tarihi: 17 Kasım 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder