9 Ekim 2013 Çarşamba

http://kedilimutfak.blogspot.com/2013/09/cekilis-var.html?spref=fb

http://kedilimutfak.blogspot.com/2013/09/cekilis-var.html?spref=fb

Çekiliş Var!


Blog yazmaya başlayalı bir seneye yakın oldu. Bu süreç içinde hep severek, özenerek fotoğraflar

çektim, tarifler yazdım. İzleyicilerimin sayısı her arttığında ayrı sevindim. Güzel yorumlarınızla, paylaşımlarınızla yanımda oldunuz. 

Buraya yorum yazan, tıklayan herkes ayrı ayrı değerli benim için. 

Küçük bir sürpriz yapmak istedim ben de size. Çam sakızı çoban armağanı şeyler hazırladım :) Umarım alacak kişi de severek kullanır. 

- Sizin için çok beğenerek seçtiğim 12 parçalık fincan takımı
- Sergüzeşt, Kadın Kokusu, Sefiller romanları
- Kozmetik tutkunlarına Perfume Jewels kavun ve böğürtlen aromalı vücut losyonları(set halinde aldığım için bir kez açıldılar fakat kullanılmadı.)
- Küçük bir pembe clutch, bir çift küpe ve kedili kolye, saç tacı :)
- H&M güneş gözlüğü
- Arkada görünen çiçekli şal
- Avon Color Trends kalem ruj, Essense Fix&Matte pudra (aslında kendime almıştım fakat rengi beklediğim gibi çıkmadı, o yüzden bir kez denemek için sürülmüş)
- Ofçay 25'li poşet çay 

Çekilişe katılmak için sizden rica ettiğim iki şey var yalnızca,
-izleyicim olmanız
-varsa blogunuzda ya da twitter facebook vb.'de çekilişi paylaşmanız.
Biliyorum hediyenin koşulu olmaz ama tek isteğim tariflerimi okuyan kişilerin birazcık artması, böylece daha da hevesle buraya birşeyler yazabilmek..
Lütfen çekilişe katılıyorsanız alta size ulaşabileceğim bir mail adresiyle birlikte yorumunuzu bırakın.
 Herkese bol şans diliyorum. Kocaman öpücükler ve sevgiler..
(Çekiliş 20 ekimde bitecek :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder