8 Ekim 2013 Salı

http://girlafikir.blogspot.com/2013/10/art-arda-iki-cekilis-cupcake-tadnda.html?spref=fb

http://girlafikir.blogspot.com/2013/10/art-arda-iki-cekilis-cupcake-tadnda.html?spref=fb


Art arda iki çekilis :) Cupcake tadında :)



Birini başlatmadan diğerinin haberini de verdim böylelikle :)

Aslında 2 kişiye gidecek seçenekli bir çekiliş düşünmüştüm ama,diğer seçenek için eksiklerim bitmedi bende sabredemedim,bunun için :) inşallah diğeri bu hediyeleri gönderdikten hemen sonra olacak ve kozmetik ürünlerinden oluşan bir paket olacak,şimdilik 5-6 ürünü hazır.

Watsons ve Gratis'te daha önce kullandığım ve beğendiğim ürünler vardı onlardan da almayı düşünüyordum ki, bulamadım,hava da o kadar soğuk ki,tek tek alışveriş merkezi dolaşmak gelmedi içimden :)


Gelelim şimdiki hediyelerime,

Yine ben ve yine cupcake tadında bir çekiliş :)



Sevimli tabak :)


Sevimli dondurmalıklar :)


Sevimli (sıvı sabun veya deterjanlık), sevimli magnetler :)


Eğlencelik etiketler :)



Ve film şeridi, fotoğraf çerçevesi


Peki şartlarım neler ?

1- Bloğumu GFC ve Blogovinde takip etmeniz (zorunlu)

Sayfamın sağ köşesinden her iki takip işlemini de yapabilirsiniz)

2-Bloğunuz var ise duyurmanız + 2 hak
Facebook duyuruları +1 hak
Twitter duyuruları +1 hak

(bu aralar bu ekstra haklar moda :) pek sevmiyorum ama,başka türlü nasıl
yapsam emin olamadım,sadece bloggerlara özel yaptığımda diğerlerine haksızlık gibi oluyor)

3- İletişim kurabilmem için mail adresiniz ve duyuru linklerinizi postun altına yorum olarak
bırakmanız

Daha önceki çekilişlerimde yaşadığım aksaklıklardan dolayı hiçbir çekilişimde kargo ödemesi yapmıyorum

Son katılım tarihi: 20.11.2013

Sonucu açıklamayı bu kez random aracılığı 
ile değil klasik bir şekilde kağıda yazarak yapmayı düşünüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder