4 Ekim 2013 Cuma

http://derinksah.blogspot.com/2013/09/ilk-yldonumu-oncesi-minicik-bir-cekilis.html?spref=fb

http://derinksah.blogspot.com/2013/09/ilk-yldonumu-oncesi-minicik-bir-cekilis.html?spref=fb

İlk Yıldönümü Öncesi Minicik Bir Çekiliş:)


          Hiç beklemiyordunuz değil mi?Ben de beklemiyordum:) Yıldönümü çekilişi için aldıklarımın bir kısmı  kenarda duruyordu,daha fazla dayanamadım ve ani bir kararla minik bir çekiliş yapmaya karar verdim:) Bu asıl çekilişimiz değil tabii  ki.Hediyeleri de hep deneyip beğendiklerimden seçtim. Önce hediyelere sonra da diğer merak ettiklerinize bakalım:)
       


           ~Üniversite sınavı döneminde bana çok büyük yararı dokunan sevgili doktorum Ünsal Söylemezoğlu'nun kitabı: Iskalanan Gençlik
          ~The Body Shop Hindistan Cevizli 50 ml Duş Jeli
          ~Palmolive Body Butter Çilek Rüyası (Aslında çikolatalısını koyacaktım fakat o koku herkese aynı hoşlukta gelmeyebilir diye daha garanti olan çileği seçtim)
          ~Watsons Kağıt Maske (Depolamadan çıkmadığım bir maske.İnanılmaz güzel bir kokusu var ve cildinizi yumuşacık yapıyor!
          ~ Bir Nivea klasiği:) Hazır önümüzde soğuk aylar var,iyi gelir diye düşündüm.
          ~ Lionesse Takma Kirpik
          ~ The Body Shop Lip Balm (Soğuklarda dudaklar kurumasın,çatlamasın!:) )
          ~ 2 Adet Rimmel Salon Pro Oje
          ~ Flormar Oje
          ~ Emily Dudak Kalemi
          ~ Ve birçok seyahat boy ürün,tester:)



          Öyle 1500 tane şart sıralamayacağım,blogta takipçim olup takipte olduğunuz isim ile mail adresinizi yorum olarak bırakmanız yeterli.Takip için blog sahibi olmanız şart değil,Gmail hesabınızın olması yeter.Hadi o da yok ise (ki Gmail birçok kişide vardır diye düşünüyorum) Instagram'a birazdan yükleyeceğim fotoğrafı orda belirttiğim şekilde paylaşmanız yeterli.

          Ama ek hak kazanmak tamamen size kalmış bir şey.Her platformda ayrı ayrı yapacağınız paylaşımlar ayrı haklar kazandırmayacak.

Nerde paylaşırsanız paylaşın sadece ekstra bir hak olacak.Çünkü kontrolü hayli zor oluyor.Kilitli profillerdeki paylaşımlar,direkt verilmeyen linkler sayılmayacak.Aşağıda bulunan ve takibe aldığınız her hesap ayrı ayrı +1 hak olarak sayılacak.

Öğrendiğime göre random.org tek haneli sayılara çok şans vermiyormuş.Bu yüzden oturup tek tek yazacağım ve kazananı klasik çekiliş ile belirleyeceğim.Hatta videosunu da çekerim sizlere.

Bitiş tarihi vermiyorum katılıma göre şekillensin,iki gün de sürebilir,yirmi gün de.Sadece link yazıp bırakan kişilerin yorumları geçerli olmayacak üzgünüm,"hediyeyi ver,sus"gibi çirkin bir tavır hissediliyor çünkü.

Kargo tabii ki de bana ait ama maalesef çekiliş sadece yurt içinde geçerli.Kazanan benimle iki gün içinde iletişime geçmezse çekilişi tekrarlayacağım.

Herkese bol şans!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder