8 Ekim 2013 Salı

http://cadininikizi.blogspot.com/2013/10/blogumun-ilk-cekilisi.html

http://cadininikizi.blogspot.com/2013/10/blogumun-ilk-cekilisi.html

Blogumun ilk Çekilişi

Merhabalar,

Bloggerların vazgeçilmezi olan çekilişi ben de düzenleyeyim dedim. Sizler için birçoğunu benimde devamlı kullandığım ürünlerden seçtim. Çünkü onları çok seviyorum sizlerin de denemesini istedim.

Umarım benim gibi henüz hiç çekiş kazanamamış birine gider ve mutlu ederim onu :) Kısmet artık tabii..

Şimdi pakette yollayacaklarıma gelelim: 



Genel görünümü bu.. Sonradan belki birkaç ürün daha kutumda yer kalırsa süpriz yollamayı düşünüyorumm..

Şimdi yakından hediyelere bakalım :

1. Avonun Fön Fırçası

2.Orkid 20li günlük Ped şurada da bahsetmiştim

3.Avonun Tüm saç tipleri için şampuanı (Bir ara devamlı kullanıyordum ama Arganla tanıştıktan sonra bıraktım :) )

4. Isana yoğun bakım sağlayan saç kremi şurada bahsetmiştim.

5.70 li Makyaj temizleme pamuğu

6. Avon Super Curl Black Maskara - şuanda ben de kullanıyorum biri bana biri paketime 2 tane aldım =)

7. Avon Black kajal kalem

8. Oriflame Discover Sabun - Oriflame sabunları bir harika.. Herkes denesin isterim o yüzden birini sana yolluyorum şanslı takipçi.



9.Perlodent Med ağız bakım suyu

10.Perlodent Med diş macunu

11.Zeytinyağlı Maske

12. Oriflame Kalem Traş - Madem bir kalem yolluyorum açacağından da olsun dedim.

13.Sürtünmeye karşı stik- Topuklu ayakkabı giyenler için. Arkadaş tavsiyesiyle aldım ama hediye kutuma nasipmiş :)

 14. Oriflame Optimals Eye Stick - bunu swach amaçlı birkez denedim diğer ürünler açılmamıştır :)

 15.Avon Transparan Fondoten 

16.Avon Tırnak Törpüsü 






17. Mini Testerlar : Avon dan ruj ve anew in yeni E-defence losyon ve kremi
Bioxicin in şampuanları
Oriflame Fondoteni
Vichy nin serumu
Sephora nın Yüz ve vücut için duş kremi 
Ceradolin in Nemlendirici lodyonu (el yüz vücut için)
Moisturizing Day krem



Evet bu benim ilk hediye paketim :))) Süprizlerle de doldurabilirim inşallah..
Blogum 100 kişi olduğunda çekilişi sonlandırmayı planlıyorum.. Ama dayanamaz hemen sahibini bulsun istersem zaten haberiniz olucak =)

Bu paketi beğendim deyip acaba ne yapmalıyım diyenlere hemen Çekiliş şartlarımı söyleyeyim :


1. Blogumun takipçisi olmak. (KESİN ŞART)
takip ettiğiniz ismi mutlaka  yorumda belirtin

2. Facebookta tık tık ekleyerek çekilişimi beni etiketleyerek paylaşımınızda paylaşmanızı istiyorum . (tekerleme gibi oldu ) +1 hak

3. Twitter da tık tık ekleyerek paylaşımınızda beni de etiketleyerek paylaşmanız. +1 hak

BU 3 ŞARTI YAPANLARA BOL ŞANS
PAYLAŞIMLARINIZI ÇEKİLİŞ SONUNCA KADAR SİLMEYELİM.


Aşağıya paylaşım linklerinizi,blogumu takip ettiğiniz isminizi ve mail adresinizi yorum bırakmayı unutmayın.

Bunun dışında Blogvin tık tık ve İnstagram tık tık takip ederseniz ilerleyen zaman da yapacağım süprizlerden haberdar olabilirsiniz.

Blogunda paylaşanlar olursa ayrıca sevinirim. Paylaşmasanızda blogunuzu takip edebilmem için link bırakanlara teşekkürler...





düzeltme:

08.10.2013

saat : 17.20


umarım herkes okur bunu :)

Blogum 102 kişi oldu bile :) Çok teşekkür ediyorum ciddi anlamda takip eden herkese... Facebookta bir sorun var giriş yapamıyorum dünden beri son katılanların bağlantılarını kontrol edemedim. Hesabınız güvenliğiniz için durduruldu diyor ve açılmıyor. O yüzden ben bu sorunu  düzeltene kadar başka katılan arkdaşlarımız olursa kabulümdür 20.10.2013 pazar günü akşam Kazanan Takipçiyi açıklayacağım ve ertesi gün kargosunu yollayacağım.

Herkese mutlu bayramlar , iyi tatiller..
sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder