17 Ekim 2013 Perşembe

http://bulutagaci.blogspot.com/2013/10/hediye-cekilisi-3-takipcime-hediye.html

http://bulutagaci.blogspot.com/2013/10/hediye-cekilisi-3-takipcime-hediye.html


HEDİYE ÇEKİLİŞİ - 3 Takipçime Hediye (Demlik ve Fincanlı Bitki çayı seti ve 19 parça pasta ve çay seti :)




Diğer bloggerların çekilişlerini gördükçe ben de 111 olunca bir çekiliş yapayım diye hep içimden geçiriyordum. Aklımda da bir kaç şey vardı doğrusu ama bu güzellikleri görünce dayanamayıp hem kendime aldım, hem de sizlere hediye etmek için aldım fazladan :)


Bu bloga 2013 Ocak ayında başladım. O zamanlar okul da olduğu için çok ilgilenemiyordum ama Şubat ayında bir kaza geçirdiğim için sonraki dönem okula devam edemedim. Okula gidemiyorum, çalışamıyorum, hatta dışarı çıkmam bile tehlikeliydi. Bana resmen ilaç gibi geldi ve aslında çok sevdiğim ve belki de mesleğim olacak bir şeyi keşfetmemi sağladı. Bu yüzden blogla duygusal bağlarım var ve blogumun şu ana kadarki 112 takipçisinin gönlümdeki yeri ayrı onlar burda belirtmelerene gerek kalmadan çekilişe zaten dahiller. :) Güzel yorumlarınızla bana destek oldunuz.

Efendim gelelim çekilişe...
*Çekiliş Tarihi: 5 kasım. Çekiliş sonucunu hem burdan, hem Facebook hesabımdan hem de kazananlara mail atarak bildireceğim. 

Çekilişin tek koşulu takipçim olmanız. 

-Blog hesabı olmayan arkadaşlar Facebook'tan takip edebilirler.(Buraya Tıklayarak)
-Blogdan takip edip Facebook'tan da takibe alırsanız +1 çekiliş hakkı ekliyorum. (Bunun için Facebook'tan takip ettiğiniz haliyle isminizi bana mail veya buraya yorum yazarak belirtirseniz memnun olurum. (bulutagaciblog @ gmail.com)
-Kendi blogunuzda veya sosyal medya hesabınızdan yapacağınız çekilişi duyuran paylaşımlar da +2'şer çekiliş hakkı kazandıracak. 

-Yukarıda yazmıştım ama buraya da tekrar not düşmek istedim: Zaten çekilişe kadarki sürede blogumu takip eden arkadaşlarım çekilişe dahiller. Bu yüzden, onların buraya yorum bırakmalarına herek yok ekstra bir paylaşım olmadığı müddetçe. Hepsini çekilişe dahil ettim hali hazırda ben. Sadece çok yakın arkadaşım Esraçekilişe dahil değildir, o da kendi rızası ile. Şans ya bana çıkar, torpil oldu denir dedi ki haklı da. 

Sizden diğer ricam ise, yukarıda bahsettiklerimi yaptıktan sonra buraya yorum olarak paylaşım linklerinizi ve e-mail adreslerinizi eklemeniz. Böylece kazanan siz olursanız iletişime rahat geçebileceğim. 

Üstelik tüm bunlar benim için çok ayrı bir şey daha ifade ediyor. Bu blog, benim mezun olduktan sonra alacağım eğitim için önemli, önemli olacağını görüştüğüm okul yetkililerinden birisi söyledi :) Beni de desteklemiş olacaksınız tüm bunların yanında, bunun için de şimdiden çok teşekkür ederim :) 


Çekilişi kazanan arkadaşlardan ricam ise hediyelerini aldıktan sonra bloglarında ve sosyal medya hesaplarında hediyelerini sağ salim teslim aldıklarını duyurmaları. Yorum veya görsel isteğinize kalmış ama hediyenizi aldığınızı belirtmeniz benim için önemli :)

Gelelim hediyeleree...

1. Nolu hediye: English Home'dan 19 parça set. 6 adet pasta tabağı, 1 adet büyük servis tabağı, 6 adet çay fincanı, 6 adet fincan altı. Bunları aldıktan sonra kutusundan çıkarıp fotoğraflamak istemedim çünkü sağ olsunlar hediye olduğunu söyleyince sapasağlam ve çok uğraşarak sardılar ve güzelce paketlediler. Bu yüzden bozulsun istemedim ve bugün gidip mağazadaki teşhir'in fotoğrafını çektim. Bu takımı anlatmama gerek var mı bilmiyorum :)







2. 2 ve 3 nolu hediyeler: Bu setlerden 2 adet kendime aldım ve o kadar hoşumuza gitti ki neden 2 tane de blogda hediye etmiyorum diye düşündüm ve 2 tane de bu güzel bitki çayı seti hediyem var. Ama bunlar 2 ayrı kişiye gidecekler :) Soğuk kış günlerinde kitap okurken, müzik dinlerken, tv seyrederken içinizi ısıtan çaylar demleyebilirsiniz. Ben öyle yapacağım :) Misafirlerinize de çıkarabilirsiniz üstelik :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder