21 Eylül 2013 Cumartesi

Melonunojeleri: Minik Bir Çekiliş #2

http://melonunojeleri.blogspot.com/2013/09/minik-bir-cekilis-2.html?spref=bl


Minik Bir Çekiliş #2

Merhaba uzun zamandır niyetlendiğim çekilişi yapıyorum.





Hediyeler 
Fa Caribbean Lemon Deodorant
Essence I Love Extreme Maskara
Essence Floral Grunge Mini Lipgloss Set
Essence Stampy palete
Essence Ruj
Pastel Cover Stick (1 kez denendi)
Maybelline Color Tatto Far
Meggy oje, Pastel oje,Rimmel oje
Benim tarafımdan kesilmiş çeşitli şekillerdeki Fimo ve Tırnak Taşları


Zorunlu Şartlar:
1. GFC (bu siteye katılın butonuna tıklayın) ve Bloglovinden takipçim olmalısınız. 
2. Sosyal ağlardan birinde (Twitter veya Facebook) duyurmalısınız.Beni ekleyerek duyurursanız işim kolaylaşır.
3.Adınızı, mail ve kullanıcı adlarınızı ve paylaşım linklerinizi postun altına yorum olarak bırakmalısınız.Link değilde profil linki bırakırsanız , mükerer katılımlar ve sahte hesaplardan katılım olursa ve ben bunu fark edersem katılımınız geçersiz sayılır.


Ekstra Haklar :
Twitterdan duyurmak (+1 hak)
Facebooktan duyurmak (+ hak)
Blogu olanların blogunda duyurması (+2 hak)

Çekiliş Ekim'in son haftası belli olucak.Nedeni ise paketi yanıma almak istemiyorum bu nedenle evde bırakıcağım.Sivilce tedavim için doktora geldiğim zaman çekilişi sonlandıracağım.Kargo bana ait. Aklınıza takılan bir şey olursa çekinmeden melonunojeleri@gmail.com a mail atabilirsiniz. 

Sosyal ağlardaki hesaplarım siteye katılın butonun hemen üstünde 


Herkese Bol Şans

1 yorum:

  1. www.meggy.com.tr adresimizden ürünkerimize ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil