26 Eylül 2013 Perşembe

♥ Liby'nin Dünyası ♥ : Taşınma Öncesi Minik Bir Çekiliş

http://libynindunyasi.blogspot.com/2013/09/tasnma-oncesi-minik-bir-cekilis.html?spref=fb


Taşınma Öncesi Minik Bir Çekiliş

   Herkese merhaba. Başlıktan da anlaşılacağı gibi şehir değişikliği yapacağım. Aslında bu arada çekiliş yapma gibi bir fikrim yoktu fakat deneyip memnun kaldığım ürünleri sizler için de alma fırsatım olunca daha fazla uzatmak istemedim bu çekilişi.

                  Gelelim hediyelerime:


  Sizler için seçtiklerim bunlar. :) Tek tek inceleyelim şimdi de:


Bu ürünü ne kadar çok sevdiğimi beni takip eden arkadaşlarım biliyorlar. Özellikle kokusunun resmen bağımlısıyım. Yazısı da burada


  Skin Blossom göz kremi. Bu ürünün yazısını en sevdiğim blogger'lardan üçü paylaşmıştı. Yorumlarını okumak isteyenler buyursunlar -->  Naslii'nin yorumu  Dortdortlukblog'un yorumu  Bakimblog'un yorumu


   Bebak çok sevilen ve benim de çok sevdiğim bir marka. Güneş ürünlerinden çok memnun kalmıştım özellikle. Onu geçen çekilişte hediye etmiştim şimdi de Bebak'tan bunu seçtim.


   Nyx markasından şurada ve şurada bahsetmiştim. Bu da sizin için seçtiğim lipgloss.

 İlaveten Flormar'ın icy top maviş ojesi ve essence 59 numaralı ojesi de çekilişte yer alıyor toplu fotoğrafta gördüğünüz gibi.

     Gelelim şartlara. Zorunlu şartım bloğumu gfc ve bloglovinden takibe almanız.

     İstediğiniz alanda (facebook, twitter, blog, instagram) hediyelerin toplu görüntüsüyle duyurabilirsiniz çekilişi. Her duyuru +1 hak.olacaktır.

Twitter hesabım --> burada
Facebook hesabım --> burada
instagram hesabım --> burada
İsteğe bağlı olarak takibe de alabilirsiniz.

Taşınma durumumdan dolayı bitiş tarihi belirtemiyorum. Bir aksilik çıkmadığı sürece iki haftadan fazla uzatmayı düşünmüyorum. Kargo tarafımdan karşılanacaktır. Yurtdışına gönderim yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder