7 Eylül 2013 Cumartesi

'It makes you up.': BENEFİT, URBAN DECAY VE VİCTORIA'S SECRET ÇEKİLİŞİ...

http://itmakesyouup.blogspot.com/2013/08/benefit-urban-decay-ve-victorias-secret.html?spref=fb


BENEFİT, URBAN DECAY VE VİCTORIA'S SECRET ÇEKİLİŞİ !

Çekilişime hoşgeldiniz.
Makyajınaslı ismini kısa bir süre önceitmakesyouup olarak değiştirdim ve şimdi hem bunu kutlamak için hemde duyurmak için bir çekiliş hazırladım sizlere. :)
Bu çekilişte neler var bir bakalım.






Sizler için ufak tefek bir kaç şey seçtim. BenefitinTan About Town seti(mini Hoola Bronzer, mini Badgal Lash Maskara, mini Some Kind-a Gorgeous Fondöten rengi medium), Urban DecaydenAfterglow allık ve Victoria's Secrettan Vanilla Lacevücut spreyi.


Yapmanız gerekenler ise çok basit.
1. Blogumun blogspottan(GFC) izleyicisi olmanız.
2. Blogumu bloglovinden takip etmeniz. BLOGUMUN İSMİNİ DEĞİŞTİRDİĞİM İÇİN MAALESEF BLOGLOVİNDEKİ TÜM İZLEYİCİLERİMİ KAYBETTİM, YANİ DAHA ÖNCEDEN TAKİP ETTİYSENİZ ABONELİĞİNİZ DİĞER İSİMDE KALDI. :(
3. Blogunuz varsa bu yazıyı ilk ya da ikinci fotoğrafla duyurmanızı istiyorum.
İŞTE BU KADAR.
Hatta sizler için bloglovin takip logomu şuraya bırakıyorum.

Follow on Bloglovin

Diğer sosyal ağlarda paylaşmak istiyorsanız tabii ki memnun olurum ama ek hak olmayacak bu çekilişte, herkes bir kere katılacak.

Umarım sizler için seçtiğim hediyeleri beğenmişsinizdir. 
Çekilişi doğum günüm olan 27 Eylülde bitirmeye karar verdim. :)
Çekilişi random.org'dan yapacağım.
Kargo ödemesi bana aittir.
İki sitedende izleyicim olduktan sonra, takibe aldığınız isimleri, linkleri ve son olarak size ulaşabileceğim mail adresinizi yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
LÜTFEN ÜYE OLDUĞUNUZ ADLARI VE LİNKLERİ YAZMAYI UNUTMAYIN, YOKSA KONTROL ETMEM ÇOK ZOR OLUYOR.
Şimdiden teşekkürler ve bol şans. 
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder