1 Eylül 2013 Pazar

http://www.kaliteyitaniyalim.com/i/yazi-421-pasta_marketim.html

http://www.kaliteyitaniyalim.com/i/yazi-421-pasta_marketim.html


Pasta Marketim

Bir market düşünün; görüp görebileceğiniz en elit, en lüks pastaları, cupcakesleri, kurabiyeleri üretiyor. İsimli kurabiyeler, özel gün pastaları, çocuğunuzun isminde lezzet açıcı tatlılar, eşinizin resmi olan bir pasta, sevdiklerinize jest yapabileceğiniz bulunmaz bir dünya. Biz bu dünyanın kapısını sizlere açıyoruz, buyurmaz mısınız? Pasta Marketim
Pasta Marketim görselleri ile insanı büyüleyen bir pasta ve tütü firması. Sayfa da hem tatlı çeşitleri hem de birbirinden özel tütüler, bebekleriniz için taçlar, tokalar, bodyler mevcut. Özel günler için buluşmuş özel bir ikili, üstelik tem tatlıların hem de kıyafetlerin görüntüsü birbirinden iddialı:





Siz bu büyünün etkisinden kurtulmadan birbirinden şık bebek kıyafetlerine-tütülerine de göz atın:




Fiyatlara gelince size kalitesini göstermek istediği için fiyatlarını oldukça makul düzeyde tutuyor Pasta Marketim. Bu kaliteyi daha da yakından görmek ister misiniz? 1 okuyucumuza hediyelerimiz olacak. Hem de ne özel hediyeler..
KAZANAN OKUYUCUMUZ İSTERSE 10 ADET BU ÖZEL CUPCAKESLERİN SAHİBİ OLACA, İSTERSE DE BU ÖZEL BODYNİN SAHİBİ OLACAK.
 


Kampanya Şartları:
*Web sitemizin sol kısmında ki (http://kaliteyitaniyalim.com/) haber bülteni kısmına e-mailınızı bırakın.
*Fun sayfamızı beğenin 1 arkadaşınıza da beğendirip arkadaşınızın ismini buraya yazın: Fun Sayfası
*Bir adet görsele yorum yazın herkese açık paylaşın: Fun Sayfası
Son olarak kampanyamızı sosyal ağlarda duyurun. BLOĞUNUZ DA HEDİYE GÖRSELİ İLE DUYURURSANIZ +1 ÇEKİLİŞ HAKKI kazanırsınız. Kampanyamız 5 Eylül´de son bulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder