1 Eylül 2013 Pazar

http://www.kaliteyitaniyalim.com/i/yazi-417-tasarimin_moda_adi_poupee.html

http://www.kaliteyitaniyalim.com/i/yazi-417-tasarimin_moda_adi_poupee.html


Tasarımın Moda Adı Poupee

Bugün sizlere özel bir tasarımcımızı tanıtmak istiyoruz. Poupée markasının sahibi değerli Modacı Gülberk ÖRÜN. Gülberk hanımı birçoğunuz basında çıkan haberlerinden tanıyorsunuz. Henüz tanımayanlar için kendisini ve kurmuş olduğu Poupée markasını sizlere yakından tanıtacağız.


Modacı Gülberk ÖRÜN, Paris´teki Marangoni okulundan mezun olduktan sonra, 3 sene önce Poupée markasını kurdu. Markanın anlamı oyuncak bebek, yani bir genç giyim markası. 18-30 yaş aralığına hitap etse de  kendini genç hisseden herkes Poupée´den kendisine ait bir şeyler bulabilir.
Marka yaptığı defileler ile de dikkat çekiyor. Birbirinden hoş tasarımlar mankenlerin üzerinde can buluyor:
İzmir Alsancak´ta bir bayileri ve İstanbul´da da showroomları mevcut. Ağırıklı olarak Ege ve Akdeniz bölgesindeki seçkin butiklerde ürünleri satışa sunuluyor.


Modacı Gülberk ÖRÜN, başarıları ile basında da sık sık yer alıyor.

Gülberk ÖRÜN; "Özellikle Londra ve Amsterdam´da tasarım caddeleri var. Buralarda yerimi almak, en iyi markalar arasına girmek istiyorum. Bu yüzden çok fazla seri üretime girmeyi doğru bulmuyorum. Girersem de kalitemden ödün vermek istemiyorum. İplikleri sökülen, dikişleri patlayan ürünler yaratmak istemiyorum. O yüzden kalıpları da çok ince eleyip sık dokuyorum. Bütün elbiseler canlı mankenlerde deneniyor ve kalıbı üstüne oturtuluyor. Daha çok likralı kumaşları tercih ediyorum. Daha rahat, genç kitleye hitap ediyorum"  diye düşüncelerini paylaşıyor. (Kaynak:http://www.haberler.com)
Sizlere özel hediyelerimiz de olacak, görselde ki şık bluz ve dikkat çekici kot etek tasarımlarına 2 okuyucumuz sahip olacak. 
Kampanya Şartları:
*Fun sayfasını beğenin: Poupée
*Bir ürüne en az 2 cümlelik yorum yazın-HERKESE AÇIK PAYLAŞIN: Poupée
(Yorum yazdığınız ürünün linkini burada paylaşın)
*Twitterınız varsa izlemeye alın: Twitter
+1 çekiliş hakkı için Instagramdan takip eden 3 fotoğrafı beğenin
(Beğendiğiniz ürünün linkini burada paylaşın)
Son olarak da kampanyamızı sosyal ağlarda duyurun. Kampanyamız 3 Eylül´de sona erecektir.

1 yorum: