4 Eylül 2013 Çarşamba

http://www.birmutlulukatolyesi.com/duyduk-duymadik-demeyin-kozmetikevi-com-tr-is-birligi-ile-cekilisimiz-var/

Kozmetik deyince en çok alışveriş yaptığım marka Oriflame…Parfümünden tutunda duş jeline kadar severek ve beğenerek kullanıyorum.Eminim aranızda da benim gibi beğenerek kullananlar çok fazladır. ;)
Eee bu kadar kullanıyorum bari kayıt olayımda indirimlerden falan yararlanayım derken Gülşen Hanım ile karşılaştım.Kendisi Oriflame direktörü.Kendisinin sayesinde artık çok daha rahat alışveriş yapacağım.Üstelik Gülşen Hanım’ın size birde mesajı var “Oriflame ekibine kayıt olup 1000 TL kazanç elde etmek isterseniz online kayıt formunu doldurmanız yeterli” diyor kendisi.Peki nasıl mı yapacaksınız? Buraya tıklayarak ;)
♥ Şimdi gelelim sizler için hazırladığımız harika ÇEKİLİŞE ♥
karışık
Hediyelerimiz
Misso Parfüm
Hand & Nail 2 si bir arada Koruyucu El Kremi
Very Me Dolgun Gösteren Maskara
Şartlarımız ise ;)
1.Bloğumun Facebook ve Twitter sayfalarını takibe almak.
( Zorunlu)
( Zorunlu )
3. Bu blog yazısını facebook,twitter,instagram ve varsa bloğunuzda duyurmak.
( Zorunlu )
4. Son olarak şartları yerine getirdiğinize dair linkler ile yazının altına yorum bırakmak.
( Zorunlu )
Çekiliş 16 Eylül 2013 tarihinde sonlanacak olup tam  1 ay sürecek. 
İşte bu kadar :)
Hepinize bol şans diliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder