26 Eylül 2013 Perşembe

http://trendyandfriendly.blogspot.com/2013/09/mua-undressed-me-palet-ve-sartsiz-hediye.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TrendyAndFriendly+%28trendy+and+friendly%29

http://trendyandfriendly.blogspot.com/2013/09/mua-undressed-me-palet-ve-sartsiz-hediye.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TrendyAndFriendly+%28trendy+and+friendly%29


MUA Undressed Me Palet ve ŞARTSIZ HEDİYE !!!!


MUA'dan gelen siparişimi şu postumda yazmıştım. Bilmeyenler için MUA (MakeUpAcademy) İngiltere'de bir kozmetik şirketi. Oldukça kaliteli makyaj ürünlerini çok çok  uygun fiyatlara online satın alabiliyorsunuz. UrbanDecay Naked ve Naked2 paletlerinin dupe'si olan  Undressed ve Undressed Me Too paletleriyle de çok konuşulur oldu. 

Facebook sayfalarında sık sık indirim kodları yayınlıyorlar. Bunlardan birinde freeshipping kodu yakalayınca merak ettiğim birkaç ürünle birlikte bu paletlerden Undressed Me'yi de  sipariş verdim. 




Kargom inanılmaz bir hızla 1 haftada elime ulaştı. Ürünler tek tek ve son derece sağlam paketlenmiş.


Undressed paletine gelirsek, 
12 adet,  hem gündüz,hem de gece makyajlarında rahatlıkla kullanabileceğiniz, çok doğal makyajlar yapabileceğiniz  fardan oluşuyor. Ve gerçekten UD Naked paletinin aynısı. 




Görseli taupeadteacups'dan aldım. 
Sitesine giderseniz iki palet içinde detaylı incelemelerini bulabilirsiniz. 


Bu benzerliğin yanında, esas  meseleye gelirsek Urban Decay sanıyorum Sephora'da 120 TL'ye satışa çıkıp, çıktığı gibi bitmişti. Yurtdışında da 50 dolara satılıyor. MUA Undressed Me palet ise sadece 6,4 dolar (yaklaşık 12 TL). UD'de güzel bir uygulama fırçası var, MUA'da ise iki tarafı süngerli fırçalardan konmuş ancak bu pek de beni üzmedi doğrusu :)  UD markasına takıntınız yoksa kesinlikle yokluğunu aratmayacak bir palet. 







Farların kalitesine gelirsek, 1  ve  3 no.lu mat farlar hariç diğerlerinin pigmentasyonu şahane. 1 ve 3 ise bazla güçlendirilebilir. Özellikle alt sıradaki renklere  bayıldım. 

Sürerken tozutmuyor,  kolay uygulanıp karıştırılabiliyor, oldukça kalıcı. Henüz 3-4 kere kullandım ancak herhangi bir alerjik sorunla karşılaşmadım. 

Yaklaşık olarak 7.5 cmx14.5 cm  (hani neredeyse bir el büyüklüğünde) boyutlarıyla çantalara kolayca atılacak bir palet. Kısacası çok beğendim,  diğer renklerini de alacağım. 





Veee konunun en can alıcı noktasına gelelim. 
Bu güzel paletten sadece kendim için istemedim. 
Sevgili takipçilerimden birinin de bu güzel palete sahip olmasını istiyorum. 
Benden minik bir bayram hediyesi olsun. 
Şart falan yok her zamanki gibi. 
Takipçim olmanız  ve bu yazının altına yorumunuzu, hangi isimle takip ettiğinizi  ve mail adresinizi bırakmanız  yeterli. 
Yaptığınız her ekstra  paylaşım için (blog, face, instagram, vs) +1 hak vereceğim. 
Son katılım tarihi 04 Ekim Cuma günü saat 24.00 olsun. 
kargolama  falan bayrama yetişsin istiyorum :)
Sürprizlerin devamı var, lütfen  takipte kalın..
Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder