8 Eylül 2013 Pazar

http://sinirbayan.blogspot.com/2013/09/ufak-bir-tesekkur-cekilisi.html?spref=fb

ufak bir teşekkür çekilişi / giveaway

Merhaba Arkadaşlar!
Blogumu ilk açtığımda buraya kadar gelebileceğini düşünmemiştim bile ama sizlerin desteğiyle yavaş yavaş büyüdü blogum ve 200'ü geçtik. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim, beni desteklediğiniz için. 
Sizlere ufak bir çekiliş hazırladım, birde böyle teşekkür etmek istedim. Bu benim ilk çekilişim umarım ürünler sizi memnun eder.


More Than Soap Shower Gel ( bu ürünü daha önce duymayanlar varsa Lilakutu'dan incelemek için tık tık )
Watsons Deep Cleansing Nose Pore Strips
Inglot Nail Enamel Crazy Nails 215
Essie Braziliant 69 
Clinique Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV damage corrector 
Cosmed Sun Essential SPF 50 

Ürünlere sahip olmak için yapmanız gereken tek şey beni GFC & Blogvin'den takip etmeniz ve hangi isimle takip ettiğinizi yorum kısmına bırakmanız.

+ hak kazanmak isterseniz;
Blog duyurusu +2
Twitter +1
Facebook +1
(paylaşım linklerinizi mutlaka bırakın)

Kazananı sosyal medya hesaplarımdan duyuracağım.
Kargo ücreti bana ait.
Mail adreslerinizi yazmayı unutmayın! Herkese bol şans.Öptüm :)
*Son katılım 30 Eylül 2013 Pazartesi
____________________________________________________
instagram: sumeyyeozcan
twitter: sinirbayanblog
facebook: sinirbayan
gmail: sinirbayan@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder