10 Eylül 2013 Salı

http://merveyilldiz.blogspot.com/2013/09/hediye-cekilisi-forever-new-canta.html#.Ui68fdK8CK4

http://merveyilldiz.blogspot.com/2013/09/hediye-cekilisi-forever-new-canta.html#.Ui68fdK8CK4


Hediye Çekilisi | Forever New Çanta

Herkese merhaba. Uzun süredir aklımda olan bir çekiliş düzenleme planım vardı. Ancak ne olacağına bir türlü karar verememiştim. Aslında kozmetik ürünlerinin yer aldığı bir çekiliş düşünmüştüm ama yeterince düzenleyen arkadaşım olduğu için bende farklı bir şey olsun istedim. Alışveriş yaparken de bu güzel çantaya rastladım. Forever New sık sık uğrayıp alışveriş yaptığım bir marka. Özellikle aksesuar , ayakkabı ve çantalarını çok beğeniyorum. Bu çantayı da çok beğenerek hem kendime hemde siz takipçilerime almak istedim. Umarım herkesin zevkine hitap eden bir çanta olmuştur. :) Ben çok beğenerek kullanacağım. Böylece blogumun 2. yaşını da kutlamış oluruz! :)


Şartlara gelirsek eğer;

Tek zorunlu şartım : bloğumun izleyicisi olmanız. ( Sağ tarafta yer alan bu siteye katılın yazan yerden sitemi takibe alabilirsiniz. Blogunuzun olması gerekmiyor, google plus veya twitter hesabınızdan izleyici olabilirsiniz.)

Ama şansımı daha çok arttırmak istiyorum derseniz eğer;

Ekstra katılım hakkı için 
  • Çekilişi blogunuzda ilk resim ile blogumun linkini vererek duyurursanız +5 hak
  • instagram hesabımı takibe alırsanız +4 hak instagram adım : merveyildizblog
  • Facebook sayfamı beğenip (+1) çekilişi duyurursanız +2 hak : toplam +3
  • Twitter hesabımı takibe alıp (+1)çekilişi duyurursanız +2 hak  : toplam +3
  • pinterest hesabımı takibe alırsanız +2 hak
  • google plus hesabımı takibe alırsanız +2 hak

-Tüm şartları yerine getirdikten sonra beğendiğiniz ve duyurduğunuz hesapları linkleriyle beraber bu yazının altına yorum bırakmayı unutmayın!

-Paylaşımlarınızı herkese açık olarak yapmayı unutmayın. yoksa görme şansım olmaz geçersiz saymak zorunda kalırım haksızlık olmaması için malesef.

-Kargo ücreti bana ait olacaktır.

-Mail adresinizi yazmayı unutmayın kazanana ulaşmam açısından. 



Herkese bol şans..! (^.^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder