14 Eylül 2013 Cumartesi

http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2013/09/mini-minnack-cekilisim-var.html?spref=fb

http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2013/09/mini-minnack-cekilisim-var.html?spref=fb

Mini Minnacık Çekilişim Var:)

Herkese merhabaa:)
Az önce bir şeye karar verdim:
Bundan sonra okuduğum bazı kitapları size hediye edeceğim:)
Yanında da ufak hediyelerim olacak.
Sık sık yapacağım bu çekilişlerin ilkini şimdi başlatıyorum.
Hediyelerim neler tek tek bakalım mı?
*Severek okuduğum Ahmet Ümit kitabı Patasana
*Watsons Superdrug Lusty Sprey Deodorant
*Watsons Yeşil Çay Kokulu Cep Mendili
*Gratis L'action Shea Butter Yüz Maskesi
*Colgate Hassas Dişler İçin Diş Macunu Seyahat Boy

*Ivory Papatya Kokulu Islak Mendil
*Avon Yeni Color Trend Ruj Passion 
*Yves Rocher Fondöten Numunesi
*Lierac Yüz Kremi Numunesi
*Rebul Mandalinalı Kolonya Testerı
*Minik Pembe Lif
*2 adet Cettua Burun Bandı
*Yves Rocher So Elixir Parfüm Testerı
*Otacı Şampuan Testerı
*Vichy Idelia Testerı
*Ve Down Under Arganlı Şampuan Numunesi

Eklemeler olabilir.

Sık sık düzenleyeceğim bu çekilişlerim minik hediyeler içerecek.Ana hediyem kitap olacak.
Şimdi bu çekilişime katılmak istiyorsanız izleyicim olmanızı ve bir platformda duyuru yapmanızı rica ediyorum.
Yazının altına linkleri eklemeyi unutmayın:)
Her bir duyuru +1 hak olacak
Kargo her zamanki gibi bana ait.
Son katılım tarihi vermiyorum.Başlıkta kapandı yazana kadar çekiliş katılıma açık olacak.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder