4 Eylül 2013 Çarşamba

http://hayalimakyajcantam.blogspot.com/2013/08/ilk-cekilisim.html?spref=fb

http://hayalimakyajcantam.blogspot.com/2013/08/ilk-cekilisim.html?spref=fb


İlk Çekilişim :)

Evet, Şehir dışında olduğum için blogla ilgilenemiyordum bir süredir ama döndüm ve ilk çekilişimle karşınızdayım :)

Bloga yazmadığım için biraz huzursuz hissediyordum ve o yüzden acele bir alışveriş oldu. O yüzden eklemeler                      yapabilirim.
Çekilişimin şartlarına gelirsek (Evet hoş bir kelime değil ama alternatifi de yok.)
1- Bloglovin, GFC ve Google+ 'dan takip etmeniz.
2- Blogunuzda paylaşmanız. (Blogu olmayanlar herhangi bir sosyal platformda yayınlayabilir.)
3- Ekstra hak için de her paylaşım +1 hak Eğer Instagram'da resimi paylaşırsanız +2 :)

Yorumlara E-posta ve paylaşım linklerinizi eklemeyi unutmayın lütfen :)
-Son katılım : 25 Eylül

Hediyelerim :

Benim son zamanlarda herdışarı çıkışımda aldığım Mini bakım seti. Yazısı burada.


Rossmann'ı Gratis ya da Watsons kadar tanımadığınızı biliyorum. O yüzden size biraz tanıtmak istedim ve sevdiğim ürünlerden aldım. 

 Isana Duş Kremi: Her ne kadar Nivea ilk duşta vücut kremini kendilerinin çıkardığını iddia etse de Isana bunu çok önceden düşünmüş. Ve bence çok başarılı.
Isana El kremi : Nemlendirme konusunda başarılı bir el kremi.
Isana saç maskesi: Saç uçlarındanı inanılmaz derecede yumuşattığını düşünüyorum. Denemenizi istedim. 
 Synergen anti-sivilce maskesi : Sivilcelerin solmasını sağlıyor ve onları kurutuyor.
FussWohl Ayak banyo tuzu: Pedikürünüzde size çok yardımcı olacak.
R&L Göz makyajı temizleyici: Ben çift fazlı olanı sevmediğim için size bunu aldım.

Rimmel London Lycra Pro: Hem sağlıklı görünümlü tırnaklar için hem de french için güzel bir seçim.
Mood edt: Çanta boy parfüm. Ben genel olarak popüler kokuyu tercih ettim ama kendi seçimim sarı olanıydı.

Npw saç maskesi : Sağlıklı saçlar için :)
Testerlar
Yine benim çok sevdiğim Rossmann mumları. Sönmeyen mum adı altında satılıyor ve ben genelde gece lambası olarak kullandığım halde bana bir kaç hafta dayandı.

NYC maskara ve kaş/eyeliner kalemi.
R&L lipgloss
Dr. Yasemin Fatih Amato'dan her kadının işine yarayabilecek bilgileri içeren "Evde güzellik ve bakım sırları" kitabı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder