8 Eylül 2013 Pazar

http://fantagirro.blogspot.se/2013/08/minik-cekilisim.html

MİNİK ÇEKİLİŞİM :)))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Merhaba arkadaşlar;

Bir süredir yavaş yavaş oluşturmaya başladığım bloğuma ilk çekilişimi yapmaya karar verdim. Henüz üye sayım çok düşük olduğundan minik bir çekiliş olacak. Katılım bu postun yayınlandığı günden eylül ayı son günü akşam 18:00 a kadar yapılabilir.

Öncelikle katılım şartlarını belirteyim ardından kazanacağınız ürünlerden bahsedeceğim...Katılım Şart5ları :

  1. Blogumu takibe almanız ve çevrelerinize eklemek..1 hak
  2. Twitter hesabımı takibe almanız lazım bunun için.... 1 hak
  3. İnstagram hesabımı takibe almanız lazım bunun için .... 1 hak
  4. veee en son şart bu çekilişi duyurmak hangi kanaldan duyurduğunuzu bu gönderinin altına yazarsanız eğer bu paylaşımlardan her biri 1 hak olarak sayılacaktır.

Hepinize bol şans......

Kazanacağınız ödüllere gelince...

 

 
 

Biraz ürünlerden bahsedecek olursam ; öncelikle ilk çekiliş şans getirsin diye uğur böcekli bir masa süsü b ir kağıt tutucumuz var ayrıca 2 adet sarı tonlarında yüzük ve 1 çift pembiş küpe (bu küpeleri ben yaptım haberiniz olsun) birde elma figürlü kolyemiz var ayrıca gri boncuklardan bir başka kolye daha var (bu da benden ) bir çift kahverengi kıskaç toka ekledim yanında Goldwell'ın renkli saçlar için saç Şampuanı var seyahat boyu ve Palmolive in Termal Spa duş Jelinin minik boyu var bana yurtdışından siyah göz kalemini de ekledim çantaya atmak için güzel çift taraflı bir ayna var ve Davilla'nın mavi saplı cam tırnak törpüsü var ben kullanıyorum bundan memnun kaldım umarım sizde seversiniz bir tane de pembe kalp desenli seyahat boyu ürün şişesi ekliyorum çiftti bunlar birini kendime ayırdım birini kazanana göndereceğim böylece eş kullanıyor olacağız:)) tabi bir de Mara marka french oje sürmek için tırnak yüzükleri var tabi bunları kullanmak için son olarak 3 adet ojem var Inglot 975 numara Alessandro 3410 ve LNC toz pembe rengi ama numarası silinmiş...

 



 

Umarım çok katılım olur ve umarım daha pek çok çekilişin başlangıcı olur...
- See more at: http://fantagirro.blogspot.se/2013/08/minik-cekilisim.html#sthash.ygFs795z.dpuf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder