21 Eylül 2013 Cumartesi

http://beauthingsforme.blogspot.com/2013/08/bir-cekiliste-benden-olsunn.html?spref=bl

http://beauthingsforme.blogspot.com/2013/08/bir-cekiliste-benden-olsunn.html?spref=bl


BİR ÇEKİLİŞ DE BENDEN OLSUNN :))


ÇEKİLİŞE KATILMAKK ÇOOOOOOOOKKK KOLAYY !!



Çekilişe katılmak çok kolay, tek yapmanız gereken sağ üst köşede "Follow Me, Bu siteye katılın" yazan yerden beni takibe almanız.

Ama tabi birden çok çekiliş hakkı istiyorsanız;
  • Google+, Twitter ve Instagram'da çekilişi duyurarak +2 hak,
  • Kendi blogunuzdan çekilişi duyurarak +3 hak sahibi olabilirsiniz.
Çekilişim 30 Eylül'de sona erecektir. 

Tabi çekilişe katılma koşullarını yerine getirdikten sonra yorum bırakmayı ve eğer  +2 ve +3 hak için paylaşım yaptıysanız paylaştığınızı belirten linkleri bana yollamayı unutmayın ;)

Çekiliş paketimde neler var merak ediyorsanız e buyrun o zaman... :)



Herkesee sımsıcakkk bir merhabaaa :)) Düşündüm taşındım birazda kaşındım dedim ki biraz blogu hareketlendirelim :)) Yeni kanlar yeni canlar lazım bizee :)) Vee size güzel bir sürpriz yapmaya karar verdim. İşteee ilk çekilişimle karşınızdayımmm :)) Sepette neler varmış bakalım mı ?? :))

Sizin için bugün güzel bir alışveriş yaptım :)  Sepetimi doldurdum :)

  • Watsons H Bella hand cream
  • Watsons Soothing Foot Lotion
  • Chocolate Cilt Maskesi
  • İkişer adet Mini Wet Wipes
  • İki adet tırnak törpüsü
  • Watsons Pink Lip gloss
  • İki adet Flormar, bir adet Rimmel oje :))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder