14 Eylül 2013 Cumartesi

http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/08/cekilisim-var.html

http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/08/cekilisim-var.html


Çekilişim var!


Merhabalar. İki gündür başlatmaya çalıştığım ama bir türlü fırsat bulamadığım çekilişimi bugün başlatıyorum. Çok uzun soluklu bir çekiliş olmayacak çünkü bu çekilişi doğum günümde sonlandıracağım. O gün birisini sevindirmek istiyorum :) Gelelim hediyelerime. 


Bu toplu görünüşü.


Bu ilk kısım.

Veet- Hazır Sir Ağda Bantları
Cettua Yağ Emici Mendil
Kağıt törpü
Rexona mini deodorant
Benri Lavantalı Kağıt Sabun
Essence Floral Grunge Dörtlü Far



Vaseline Dudak Balmı
Essence Floral Grunge Oje (Ben rengine bayılıyorum)
Flormar Oje
Enliven Mini Lampuan
Enliven Mini Vücut Losyonu
NYC Göz kalemi

Bu da ikinci kısım Size kullanıp sevdiğim ya da kalitesine güvendiğim ürünlerden minik bir paket hazırladım.

Öyle çok bir şartım yok. Sağ taraftaki bu siteye katılın butonuyla GFC ile takipçim olmanız, Bloglovinden takip etmeniz (Sağda mevcut) ve Twitter, Facebook veya Blog duyurusu yapmanız benim için yeterli. Blog duyuruları beni ayrıca mutlu eder. Twitter duyurularını da @Alicemakyajd olarak etiketlerseniz çok sevinirim.

Yorum olarak hangi isimle GFC'den takip ettiğinizi, Bloglovin profilinizi, duyuru linkinizi ve e-mailinizi eklerseniz şartlar tamam mı kolayca kontrol edebilirim.

Ek hak yok, Çekiliş 17 Eylül'de sonlanacak. Birazcık erkene çekip o gün de açıklayabilirim.

Sevgiler ^_^

NOT: Twitter, Facebook veya Blog duyurularından birini yapmak katılmak için zorunlu bir şart. Lütfen linki eklemeyi de unutmayın :)

NOT-2: Link vermezseniz sizi bulamam ben de kahin değilim sonuçta. Takipte sorun yaşayanlara mail atıyorum ama artık link eklemeyenlere mail atmayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder