26 Eylül 2013 Perşembe

desenlioje.blogspot.com: FİKRİM GELDİ#3 // mini çekilişşş:)))

http://desenlioje.blogspot.com/2013/09/fikrim-geldi3-mini-cekilisss.html


FİKRİM GELDİ#3 // mini çekilişşş:)))

selam arkadaşlar son çekilişimizden bu tarafa çok zaman geçti birde baktım 396 olmuşuz 400'e ramak kalmış e birde yazı da bitirdik mini mini bir çekiliş yapmak istedim genelde kışa hazırlık ürünlerini dahil ettim ki bakımlı bir kış geçirelim:)) çok uzatmadan lafı gelelim hediyelerimize



1-) lagrita pamuk
2-) şelale gülsuyu
3-) tatlı badem yağı
4-) purederm salyangoz maskesi
5-)dove el ve vücut kremi
6-)makyaj temizleme mendilleri
7-)seyahat boy spreyli şişe
8-)çift taraflı törpü
9-)I am yüz temizleme jeli
10-)tabi ki ojeler:))) (nirvana ve gabrini ojeler nail art ojesi)

daha yakından bakacak olursak









peki bu hediyeleri kazanmak için ne yapacağız:)
aslında öyle uzun uzadıya bir şey yazmak istemiyorum

blogumun izleyicisi olup varsa blogunuzda duyurursanız 1 hak
twitter hesabımı takip edip buradan twitter üzerinden duyurursanız +1 hak
facebook kullanmıyorum dolayısı ile ilanları çok takip edemiyorum ama link verdiğiniz bulabildiğim gördüğüm her duyuru ilanı için +1 hak vereceğim

elde edeceksiniz. twitter üzerinden yaptığınız duyurularda lütfen duyuru başına @desenli-oje yazmayı unutmayın yoksa duyuruyu yapıp yapmadığınızı bilemem kimseye haksızlık olmasını da istemem


çok uzatmadan 2-3 hafta içerisinde kazananı açıklamayı planlıyorum bir değişiklik olur ise buradan duyuru yaparım zaten

bugüne kadar yanımda olan 'resimlerimi' kaybetmiş olsam da takibi bırakmayan herkese çok teşekkür ediyorum:) iyi ki varsınız

bugünlük benden bu kadar yorumlarınızı bekliyorum kazananı şimdiden tebrik ederim herkese bol şans:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder