28 Eylül 2013 Cumartesi

Balbocegi ile Kozmetik: Minik Bir Hediye Cekilisi

http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/2013/08/minik-bir-hediye-cekilisi.html?spref=fb


Minik Bir Hediye Cekilisi

Merhabalar.
Bugun sizler icin minik bir cekiliş baslatıyorum.Aslında bu urunleri cok onceden almıstım ama anca yayıynlayabiliyorum. Urunlerin cogunu ozellikle Rival de Loop markasından sectim malum Rossmann her yerde yok ve merak eden bir cok kişi var. Begeneceginizi dusundum bu yuzden . Innova nemlendiriciden kendime birkaç tane almısım ama su an evde cok kremim birikti diye birini sizlere hediye etmek istedim. Resimlerde cok belli olmamıs ama biri kahverengi biri de mor olmak uzere 2 adet Rival de Loop jel eyeliner var. Umarım begenirsiniz. 


Ayrıca tırnakları da unutmadım ve 2 adet tatlı fimoyu ve minik havyar manikur setini ( hic kullanılmadı ama ne yazik ki icindekiler biraz dagılmıs ) de sizler icin sectim. 



Urunlerin hic biri kullanılmamıs hatta paketleri dahi acılmamıstır.  Cekilişe katılmak icin yapmanız gerekenler aslında cok basit. Cok sart surt koymak istemedim .

* Blogumu GFC'den , Bloglovin'den ve Google+ dan takip etmeniz . ( zorunlu )
* Eger daha cok sansım olsun derseniz Twitter, Facebook veya Bloglarınızdan cekilişimi  duyurabilirsiniz.( Her bir duyuru +1 hak ) 
*  Takip ettiginiz kullanıcı isimlerini ,  duyuru linklerinizi ve mail adreslerinizi yorum olarak bırakmanızı istiyorum .
* Bloglovin takipci isminizi http://www.bloglovin.com/???? seklinde yazmanızı istiyorum .

Cekilişin bitiş tarihi 3O Eylul  ve 1 Ekim' de bir aksilik olmazsa kazananı acıklayacagım ve mail atacagım. Mailme 2 gun icinde donmezse ne yazik ki cekilişi tekrarlamam gerekecek.  
Kargo tabiki bana ait. Maalesef yur disina gondrrim yapamaycagim.

Hepinize bol sanslar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder