4 Ağustos 2013 Pazar

Solmaz ile Makyaj: Hediye alarmı!! Çekilişimiz başlasın!!! :)

Solmaz ile Makyaj: Hediye alarmı!! Çekilişimiz başlasın!!! :)

http://solmazilemakyaj.blogspot.com/2013/08/hediye-alarm-cekilisimiz-baslasn.html

Hediye alarmı!! Çekilişimiz başlasın!!! :)

Herkese merhabalar,


Bloğum 150 kişiye yaklaşmışken güzel güzel hediyeler vermek istedim sizlere, bu sebeple ilk çekilişimi başlatıyorum efendim! :)

Güzel ve işinize çok yarayacak ürünler seçmeye çalıştım. Umarım hediyelerimi beğenirsiniz diyorum ve hemen hediyeleri inceleyelim istiyorum! :)


3 parça ürün koydum hediyelerime 2 sini çok güzel setler halinde seçtim.


İlki hediyem gördüğünüz gibi Down Under Natural's markasının Argan yağlı seyahat seti. Setin içinde:Argan yağlı saç bakım şampuanı,argan yağlı saç bakım kremi, argan yağlı vucüt şampuanı ve argan yağlı vücut losyonubulunmakta. Kesinlikle çok amaçlı çok kullanışlı bir set. Seveceğinize eminim! :)

2. parçamız ise Flormar'ın meşuuur Beauty set'i ! Sanırım bu seti bilmeyenimiz ve sevmeyenimiz yok. :)
Bu set'in içinde yok yok efendim! 
Her renkte çeşit çeşit farlar,2 adet allık ve 2 adet kapatıcı bulunmakta. Ayrıca setin içerisinde tabi ki uygulaması için fırçası ve aplikatörü bulunmakta. 

Çok kullanışlı bir set, kesinlikle iyi bir seçim! :)
 ve 3. hediyemiz ise Türkiyeye yeni adım atmış olan NYC markasının "sky rıse" mascarası! 


Evet seçtiğim hediyelerim bunlar... Kazanan kişiye ayrıca tester ürünler, deneme boy ürünler de göndereceğim. Ve belki birkaç süprizim daha olacak. ;)


Eveet gelelim bu güzel ürünleri kazanmanın yollarına,

Bu hediyeleri kazanmak için bu yolu izleyin;
1.İlk şart tabiki bloğumun takipçisi olmanız bunun için "bu siteye katılın butonuna tıklamanız yeterli.(Zorunlu)

2.Daha sonra bu çekilişimi herhangi bir sosyal medya hesabınızda(facebook,twitter vs.) paylaşmanız ve paylaştığınız sayfanın linkini alta yorum olarak bırakmanız. Unutmayın ki paylaştığınız şey "herkese açık" olarak görünmesse ben o paylaşımınızı göremeyeceğim ve katılımınız sayılmayacak. O sebeple "herkese açık" bir şekilde paylaşım yapmanızda yarar var.(Zorunlu)

3.Eğer bloğunuz varsa bloğunuzda çekilişimi fotoğrafları ile birlikte duyurmanız.(bloğunuz yoksa bu bölümü es geçin.)

4. Son olarak ise bu çekiliş yazısının altına "adınızı, yaşınızı,bulunduğunuz ili,ve sosyal medya hesabından çekilişi paylaştığınıza dair linki ve kesinlikle mail adresinizi yazmanız gerek. Unutmayın mail adresini yazmaz iseniz kazandığınız zaman size ulaşamayabilirim ve katılımınız boşa gidebilir.

"Bu şartlara uymayanları malesef ki çekilişe dahil edemeyeceğim."



Evet şartlar bukadar. Kısa da bir not düşeyim. Çekiliş için bitiş tarihi 
belirlemedim. Hemen bitirmeyi düşünmüyorum. Bloğumda zaten gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.Buarada malesef ki yurtdışına gönderim yapamayacağım. Ama yurtdışında olsanız bile herhangi bir Türkiyedeki tanıdığınıza da hediyemi gönderebilirim. Siz ordan alırsınız. 

Çekiliş random.org'dan belirlenecektir. 

Önemli not: Hediyelerin hepsi kendi paramla bu çekiliş için alınmıştır. 


Hepinize bol şanslar diliyorum! :)



Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder