5 Ağustos 2013 Pazartesi

http://www.kozmetikblogu.com/makyaj-kozmetik/avon-cekilisi/

http://www.kozmetikblogu.com/makyaj-kozmetik/avon-cekilisi/


Avon Çekilişi


Merhabalar yeni bir çekiliş zamanı geldi sanırım
her hangi bir sponsor olmaksızın çekilişler tamamen bana aittir
sırf kozmetiğe olan doyumsuzluğumdan aldığım
ve sadece kapağını açıp içine baktıktan sonra tekrar yerine kaldırdığım bir ürün
kesinlikle kullanılmamıştır
kutusu ve koruyucu muhafazası ile beraber saklanmaktadır
sizede aynen bu şekilde gönderilecektir
DSCF8758
Bu harika güzellik Avon’ a ait kampanya zamanlarından birinde almıştım
sınırlı sayıda üretilmişti
yani bu çekilişi kazanan arkadaşım bu sete sahip olan ender kişilerden biri olacak
sürgülü katlı ve çok fonksiyonel




DSCF8760

36 renk simli ve mat farların yanısıra
36 renk yine simli ve mat rujlar içeriyor
renkler hem gündüz hem gece makyajı için uyarlanabilir nitelikte göz kamaştırıcı
bir o kadar da kullanışlı

DSCF8762


sürgülü katlarıyla birlikte 3 kattan oluşuyor
compact bir ayna
3 renk allık ile 3 renk aydınlatıcı ve pudra mecvut

DSCF8763
ben harika bir set olduğunu düşünüyorum
sadece elimde bir oda dolusu makyaj malzemesi olduğu için  sizlerinde yararlanmanızı istedim
umarım sizler de aynı şeyi düşünüyorsunuzdur
Gelelim katılım şartlarına
1-bu sayfaya abone olun
2-facebook -twitter-google-bloglovin hangilerini kullanıyorsanız oradan takibe alın
3-facebook paylaşım +1 hak
twitter paylaşım +1 hak
google paylaşım +1 hak
blogunuzda duyurmanız +1 hak
size nasıl ulaşabileceğime gelirsek
bu post un altına takip ettiğiniz kanalları paylaşım linklerinizi adınızı ve size ulaşabileceğim bir mail adresini bırakırsanız bu güzel seti kazanmaya bir adım daha yaklaşırsınız
unutmadan hediyenin kargosu olmaz kargo kesinlikle bana ait
kapanış 2eylül saat 24 te bitiyor
aynı hafta içerisinde sonuçları açıklayıp en geç 9 eylül de kargoya verilmiş olacaktır
kucak dolusu sevgiler hepinize
- See more at: http://www.kozmetikblogu.com/makyaj-kozmetik/avon-cekilisi/#sthash.0trcSZjY.dpuf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder