1 Ağustos 2013 Perşembe

http://piiboutique.blogspot.com/2013/07/1-ylm-kutlu-olsuncekilis-gelsin.html

http://piiboutique.blogspot.com/2013/07/1-ylm-kutlu-olsuncekilis-gelsin.html


1. Yılım Kutlu Olsun...Çekilis Gelsin...


Bugün bloğumun 365. günü :))) 1 yıl önce blog yazmaya başladığımda ne yapmam ve nasıl yapmam gerektiğini bilmiyordum açıkçası, daha önce blog yazmamıştım, yalnızca takip ediyordum; PinterestLookbook gibi sitelere üyeliğimle birlikte gerçekten lifestyle, fashion ve fitness (spor sektöründe çalışıyor olmama rağmen, daha fitness kısmını gerçekleştiremedim... ) ile ilgili yazılar yazabileceğim bir blog açabilme cesareti geldi. İsminde karar kılamayıp yaklaşık 3-4 kez değiştirerek sonunda Pii Boutique' de karar kıldım. 
Dolayısıyla şu anda nur topu gibi 1 yaşında bir bloğum var ve  her post yaptığımda mutlu oluyorum, sizlerden gelen yorumlar, okuma sayıları ve blog takibimin çoğalması beni çocuklar gibi havalara zıplatıyor :)))
Umarım daha nice 1 yıllar dolar, güzel dostluklar ve etkinliklerle blog yaşamım çeşitlenir...
Hepinize çok teşekkürler...

Gelelim ilk çekilişime; çok heyecanlı bir iş çekiliş düzenlemek, hediyeler seçmek, hazırlamak, fikirler üretmek zevk verdi bana. Umarım siz de beğenirsiniz...

Gratis'ten aldığım ürünleri sizler için hediye etmek istedim, ellerimle seçtim, süsledim :))

3 ana gruba ayırabiliriz hediyelerimizi;
1. Pedikür Seti 
  *tırnak makası
*manikür çubuğu
*suyu yumşatma tuzu
*törpü
*şişme ayak banyosu
*ponza törpüsü
*parmak arası açıcılar
*ayak losyonu

2. Duş Seti
*duş jeli
*vücut losyonu
*banyo lifi

3. Do İt Yourself Defter
* kendi ellerimle süslediğim güzel notlarınızı alabileceğiniz mini defter






 Gelelim yapmanız gerekenlere;
1. bloğumun takipçisi olmak - zorunlu
2. mail adresinizi ve hangi sosyal medyalarda duyuru yaptığınızın linkiyle bu postun altına
yorum yaparak yazmak - zorunlu

İlk iki koşulu yerine getirenler 1 hak elde etmiş olacak, ancak ben daha fazla şans istiyorum derseniz alttaki linklere tıklayarak şansınızı artırabilirsiniz.

3. facebook sayfamı beğenmek + 1 Tık tıkkk...
4. bloglovinden bloğumu takibe almak + 1 Tık tıkkk
5. bloğunuzda (eğer bloğunuz yoksa facebook ve twitter sayfalarınız olabilir) çekilişi duyuru yapmak + 2

18 Temmuz dan 10 Ağustos saat 23.00 a kadar çekilişe katılabilirsiniz.
Kargoyu ben karşılayacağım için hiç bir masrafınız olmayacaktır. Ancak yurt dışı gönderiminde gümrük v.b. sorunlar olduğu için çekiliş Türkiye ile sınırlıdır.
Çekilişi random.org ile yapacağım 11 ağustos günü bloğumdan kazananı ilan edeceğim ve mail adresine bir mail atacağım.
Herkese şimdiden bol şans diliyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder