11 Ağustos 2013 Pazar

http://missfiruz.blogspot.com/2013/08/seker-bayram-ve-ilk-cekilisim.html?spref=tw

http://missfiruz.blogspot.com/2013/08/seker-bayram-ve-ilk-cekilisim.html?spref=tw



Şeker Bayramı ve İlk Çekilişim !


Herkese günaydın! Öncelikle hepinize sağlıklı, güzel, ailenizle veya sevdiklerinizle geçireceğiniz çok mutlu bir bayram diliyorum. Blogumu açalı yarım yıl kadar oluyor, sizlere beni izlediğiniz ve bana destek olduğunuz için ufak bir hediye pakedi hazırladım. Bunu ister benden size ufak bir bayram hediyesi ister teşekkür hediyesi olarak kabul edin. :) Keşke hepinize ayrı ayrı hediye verebilsem, ama bu seferlik sadece bir kişiye verebiliyorum. Çekilişimin bitiş tarihi belli değil ama şimdilik 8 Eylül olarak düşünüyorum. Sıkılıp kısa sürede de bitirebilirim, elinizi çabuk tutun!



Çekilişimin şartları, öncelikle şu ''şart'' kelimesini kullanmak çok can sıkıcı ama bunu şarttan çok rica olarak telaffuz etmek istiyorum.
Ricalar;
1- Zorunlu - Blogumum takipçisi olmanız.
2- Zorunlu - Blogumu Bloglovin'den takip etmeniz.
3- İsteğe bağlı - Twitter'dan duyurmak ve Blogunuz varsa paylaşmak +1 er hak ( ikisini de yapan +2 hak yani).Duyurularınızı çekiliş bitene kadar silmemelisiniz.

- Yorum olarak bu çekiliş yazısının altına takip ettiğiniz kullanıcı adınızı, mail adresinizi ve paylaşım linklerinizi bırakmalısınız. Herhangi biri eksik olduğu takdirde katılımınız maalesef geçersiz sayılacaktır.

Bunun dışında, bana Instagram ve Twitter üzerinden de ulaşabilirsiniz, ikisi de benim gezinmekten ve yeni insanlar keşfetmekten hoşlandığım platformlar. Bu kesinlikle bir şart değil, sadece birbirimizi tanımak ve kaynaşmak amaçlı bir öneri ve ekstra bir hak da getirmeyecek.

Bloglovin' sayfam -> TIK TIK!
Twitter kullanıcı adım @missfiruz  -> TIK TIK!
Instagram kullanıcı adım @missfiruz -> TIK TIK!

ÖNEMLİ: Sizin için seçtiğim hediyelerin hiçbiri açılmadı, kullanılmadı. Sadece Essence'ten aldığım fırça kırık çıkınca, kontrol etmek amaçlı bu fırçayı da açıp baktık mağazada, hiç kullanılmadı. Kargo ücreti bana aittir. Gönderimi sadece Türkiye içine yapabiliyorum.

Hediyelerim;
1) Bioderma Sensibio H2O Hassas Ciltler İçin - 250 mL ( Bilmeyen, sevmeyen kaldı mı? )
2) Essence Smokey Eyes Brush ( Ben bayılarak kullanıyorum, yazısı yakında burada!)
3) Rimmel London Kate Moss Lipstick 104 ( Çok güzel bir pembe)
4) Rimmel London Kate Moss Lipstick 107 (Meşhur harika bordo)
5) Rimmel London Allık - 050 Live Pink ( Bende bu tonu yok, genel olarak allıklarını seviyorum.)
6) VOEL Rejuvenating El ve Vücut Nemlendiri Krem - 20 ml ( Eczanemden aldığım, çanta boy süper krem!)
7) Flormar Supershine No: 14 Oje ( Harika bir siyah üstüne mor simli oje, en sevdiğim ojem)
8) Pastel No: 40 Oje (Yazısını yazdığım, morluk bulunduran bordo)
9) BENRI Disk Pamuk 80 adet ( En sık tükettiğimiz şey pamuk değil mi?)

                










Umarım hediyelerimi beğenmişsinizdir! Çekilişime katılmayı unutmayın!
Sevgiler! xx
Firuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder