5 Ağustos 2013 Pazartesi

http://libynindunyasi.blogspot.com/2013/07/cekilis-2.html

http://libynindunyasi.blogspot.com/2013/07/cekilis-2.html

♥ Çekiliş 2 ♥

Herkese merhaba. İkinci çekilişim ile yine birlikteyiz. Çekilişimizde yine bir parfüm, göz ürünleri, saç ve vücut ürünleri, yüz için maske, pudra/allık fırçası ve iki adette oje bulunuyor. (Ayrıca minik bir sebamed marka vücut sütü hediye edeceğim denemeniz için)   Buyrun. :)




              Teker teker bakalım hediyelerime.


 Öncelikle bu yaz patlama yaşayan Bebak ürünlerinden sizlerinde denemesini istiyorum. Çok sevdim bu ürünü. (Bu benim kullandığım sizin için sipariş verdim, açılmamış gönderilecek size, bu ürünün de çekilişte yer aldığını bilmeniz açısından bunu koydum not:göndereceğim ürün 60 gr)



Avon'un İnfinitize maskarası ve mor göz kalemi. Bu maskaradan elimde bir adet sevgili naslii'nin çekilişi sayesinde vardı zaten. Bunu da sizlerden birinin denemesi için aldım.




Bu da allık/pudra fırçası. Bunu ebay.com'dan sipariş etmiştim. Türkiyeden olmadığını özellikle belirtiyorum. Bu ürünü kullanmıyorum. Bende duracağına kullanacak birisine gitmesini istediğim için çekilişe ekledim. Yazısı burada.


Essence'in floral grunge serisinden bu tatlı renkteki ojeyi sizlerinde denemesini istedim. Bir adette bende var. :)



Buara bu ürünleri denemeyen kalmadı. Benim izleyicilerim neden denemesin dimi ama? :)


Bu Avon ojelerine aşığım. Kuruması hızlı. Renkleri tatlı. Daha ne olsun. Buyrun bir adette siz deneyin. :) buradan bilgi alabilirsiniz oje ile ilgili.

Bu kokuya bayılıyorum ve sanırım benim gibi düşünen çok arkadaşım var. Parfüm konusunda biraz fazla şıpsevdiyim. Bir kokuda sabit kalamıyorum. :) Bu da deneyip beğendiğim nadir kokulardan biridir ve sizlerinde denemesini istedim. Yazısı burada



Yabancı blogları sallayan meşhur maske! Daiso natural pack. Yine bir ebay siparişi. Buyrun sizde deneyin. Bu ürünü kullanmadım yanlız aynı ürün olduğundan emin olmanız amaçlı ürünü açtım, buyrun bu da fotoğrafı.



Gelelim çekiliş şartlarına. :)
Blogumu GFC ve Bloglovinden takibe almanız zorunlu şartım.
Çekilişimi bloğunda resimli olarak duyuranlara +2 hak , facebook ve twitter' da duyuranlara her bir duyuru için +1 hak vereceğim. Yanlız facebook duyurusu için profilin açık olması gerekmekte, yoksa malumunuz göremiyorum duyuruyu. :/ (Profili kapalı olan arkadaşlar ayrıca buradan ekleyerek paylaşabilirler. Bu da twitter hesabım.) Duyurduğunuz linkleri ve bloğu hangi isimlerle takip ettiğinizi yazarsanız sevinirim. E-mail adresinizi de unutmayın. :)

Çekiliş 12 Ağustos'a kadar devam edecek ve ertesi gün  Random.org ile belirleyip burada ve instagram hesabımdan kazanan arkadaşımı duyuracağım.

Hepinize kocamannn öpücükler. Umarım hediyelerimi beğenmişsinizdir.  ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder