5 Ağustos 2013 Pazartesi

http://birbaliginduenyasi.blogspot.com/2013/07/ilk-cekilisim.html

http://birbaliginduenyasi.blogspot.com/2013/07/ilk-cekilisim.html


İlk ÇEKİLİŞİM :)

Merhaba arkadaşlar:)

Blogumu ilk açtığımda bir kaç çekilişe katılmıştım.:)  Çekilişlerin altındaki yorumları okudukça ''ne güzel arkadaşlıklar, ne güzel dostluklar kurulmuş'' demeden geçemedim :) Ve o zaman bende mutlaka bir gün çekiliş yapmalıyım diye düşünmüştüm. Sanırım artık vakti gelmişti. :)
Bugüne kadar katıldığım çekilişlerin sadece birinde ismim çıktı:) O güne kadar çok şansız olduğumu düşünmüşümdür:)
Benim gibi şansız olduğunu düşünenler için ''buyurun şansınızı deneyin'' derim :)


<!--more-->
Çekilişi herkesin bildiği gibi Random.org programı ile yapacağım. Amacım yeni açtığım facebook sayfama ve bloguma yeni çevreler edinmek ve kalıcı güzel dostluklar kazanmak. :)
Umarım herkes memnun kalır..

Evet gelelim sadede :) işte hediyelerim
buyurun bakalım neler varmış...


  • İlk olarak bana yurt dışından hediye gelen, çok beğenmeme rağmen mutfak renklerime uygun olmadığı için kullanmadığım ''Mutfak eldiven seti'' :) 
  • Büyük bir peçete tutkunu olarak hediyelerimin arasında ''çiçekli'' peçetelerim olmazsa olmazdı. :)



  • Kitapta tabi olmazsa olmazlarımın arasındaydı. Kendime aldığım hiçbir kitabı hediye edemem maalesef. O yüzden kendime aldığım okuduğum ve bana çok şey kattığını düşündüğüm ''Ailemle İslam Büyüklerini Öğreniyorum'' kitabımın aynısından aldım. :)   



  • Dove sabunları vazgeçilmezlerimdendir. Nemlendirici özelliği çok hoşuma gidiyor ve sürekli kullanıyorum.


  •  Oriflame satan arkadaşımın ısrarı üzerine almıştım daha önce. Çekiliş düzenlemeye karar verince aynısından tekrar aldım. Paketimin içinde olması gerekiyordu. Çok güzel ve kalıcı bir kokusu var.
















  • Semerkandın Alkolsüz Acdess Esans. 




    • Ve son olarak beğeneceğinizi umarak aldığım şal ve bone :) (kapalı olmayanlar isteğe göre boneyi göndermeye bilirim)

    Şimdi gelelim katılım şartlarına...
    1. Öncelikle blogumun takipçisi olmanız. 
    2. Bloglovinde takibe almanız. (+1)
    3. Facebook sayfamı beğenmeli. (+1)
    4. İnstagram da takibe almalı. (+1)
    5. Blog sahibi arkadaşların bloglarında çekilişi (ilk fotoğrafla birlikte) duyurması ve linkini buraya yorum olarak bırakmalı. (+2)
    6. Facebook da çekilişi (herkese açık) duyurup linkini buraya yorum olarak bırakmalı. (+1)

    İnstagram: Birbaliginhayalleri


    (hangi isim ile takibe aldığınızı ve size ulaşabileceğimiz bir e-mail adresini de yorum olarak bırakmayı unutmayın)
    Çekiliş bitiş tarihi henüz belirlemedim. 
    Katılm sayısına çok düşük olursa iptal edebilirim. 


    HERKESE BOL ŞANS :)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder