28 Temmuz 2013 Pazar

Yar Bana Bir Eğlence: 2. ÇEKİLİŞİM BAŞLASINN !

http://yarbanabireglencee.blogspot.com/2013/07/2-cekilisim-baslasinn.html?spref=fb

2. ÇEKİLİŞİM BAŞLASINN !

Merhaba,
Bugün benim doğum günümmm. 
Benim için böyle özel bir günde takipçilerimide sevindirmek geldi içimden ve yine ani bir kararla bir çekiliş yapmaya karar verdim. 
Lafı uzatmadan çekilişten bahsedelim.



  • She is a Clubber Edt
  • İsana Duş Jeli
  • Nevacare Acil Bakım Sıvı Saç Kremi
  • Avon Solutions BB krem - Orta ton
  • Oriflame Essentials Fairners Krem
  • Doa Killi Sabun
  • Miss Selene ojeler (Beyaz- Rakı beyazı)
Bu hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenler

Beni gfc ve bloglovinden takip etmek ve bu çekilişi herhangi bir ağda paylaşmak(facebook,twitter,blogger,g+)

+ Hak İsteyenler olursa

Zorunlu duyuru haricindeki paylaşımların her biri +1 hak
Facebook sayfamı takip etmek +1 hak tık tıkk

Duyuru linklerini ve takip isimlerinizi yorum olarak bırakın.
 Korumalı hesapları ve profil linki verenleri kabul edemeyeceğim.
Buna dikkat edelim lütfen. :)
Hiç izleyicisi olmayıp sadece çekilişler için kullanılan hesaplardan yapılan duyurular geçersiz sayılacaktır.

Çekilişimiz 24 Ağustos'ta son bulacaktır.
Yurtdışına gönderim yapılmayacaktır ve kargo bana aittir.


Mutlu günler *.*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder