17 Temmuz 2013 Çarşamba

mmerwe: Minik Bir Teşekkür Çekilişi

Minik Bir Teşekkür Çekilişi

Biliyorsunuz ki blogumun 1. yılında bir çekiliş düzenlemeyi düşünmüştüm ama ayarlayamadığım için en kısa zamanda yapmak istediğimi belirtmiştim.
Bir türlü bu çekilişi yapmak kısmet olmadı maalesef.
300. takipçime kısmetmiş.
Dün bloguma bakıp 300 kişi olduğumuzu görünce çok sevindim :)
Blogu açarken bu kadar kişinin beni takip edeceğini düşünmemiştim.
Hem şaşkın hem sevinçliyim.
Çok daha fazla takipçiye sahip bloglar olduğunu biliyorum ancak hiçbir zaman öyle yüksek bir hedefim olmamıştı.
Bu durum bile beni oldukça şaşırtmaya yetti :)
Sizlere teşekkür edebilmek adına minik bir çekiliş düzenlemek istedim.
Aslında eklemek istediğim bazı ürünler var ancak ani bir çekiliş olduğu için temin edemedim.
O ürünler de sürpriz olsun en iyisi :)


Önce hediyelerimize bir göz atalım;


1. Ahmet Selçuk İlkan - Erkekler Hep Yalnız Ağlar (Şiir Kitabı)
2. Snail Cell Illuminating Musti-Step Treatment - Kağıt Maske (Hücre Aydınlatıcı)
3. Essence French Glam (Tırnak Stickerı)
4. Watsons Burun Bandı (1 adet - Denemeniz İçin)
5. Flormar Parfüm Testerları (3 Adet)
 6. Avon BB Krem (Medium)
NOT : Sadece 1 kere -küçük bir miktar- bilekte denenmiştir.
Rengi bana koyu geldiği için kullanamıyorum.
7. Agiva Soft Olive Oil (75 ml. Zeytinyağlı El ve Vücut Kremi)
8. Avon Shine Attrack Lipgloss - Shining Cherry
9. Avon Glimmerstick - True Red (Suya Dayanıklı Dudak Kalemi)
10. Sürpriz Hediyeler




Kazanmak İçin;

* Blogumun takipçisi olmanız (Zorunlu)
* Blog, Facebook, Twitter ya da İnstagram'da paylaşmanız (Zorunlu)
Birden fazla paylaşım yapanlar için; her paylaşım +1 hak kazandıracaktır.
* Bu postun altına blogumu takip ettiğiniz ismi ve paylaşım linklerinizi yorum olarak göndermeniz (Zorunlu)


Paylaşımlarınız herkese açık olmak zorundadır ve lütfen "Paylaşım Linkleri"nizi yazınız.


15 Ağustos 2013 Perşembe 00:00 son gün olsun.
Bir aksilik çıkmazsa 16 Ağustos Cuma günü kazananı açıklar, 19 Ağustos Pazartesi günü hediyelerini kargoya veririm.
Kargo ücreti bana aittir.

Herkese bol şans diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder