28 Temmuz 2013 Pazar

Makeup Addict: Çekiliş #2

http://a-needle-in-a-hay-stack.blogspot.com/2013/07/cekilis-2_25.html


Çekiliş #2

Merhaba! Yaz için bir çekiliş yapmaya karar verdim. Aslında yurtdışından dönünce bir tane yapacaktım ancak ne zaman gidip ne zaman döneceğim belli olmadığından bir tane şimdi yapmak istedim.

Katılmak için beni GFC ve Bloglovin'den takip etmelisiniz. Linklerin hepsi sağ tarafta.
Bunun dışında zorunlu bir şartım yok, bu yazıyı herhangi bir sosyal ağdan paylaşırsanız ek hak olacak.
Katılmak için buraya size ulaşabileceğim bir mail adresinizi ve paylaştıysanız linklerinizi eklemeniz yeterli.
 Ayrıca zorunlu değil ama Instagram hesabınız varsa beni oradan da takip ederseniz çok sevinirim.
Bitiş tarihine henüz karar vermedim, zaten başlığını değiştiririm biteceği zaman.

Herkese bol şanslar diliyorum ve hediyelerime geçiyorum. Hediyelerimin bir teması var;vampy makyaj. Ürünlerin tamamı, benim daha önce kullanıp memnun kaldığım ürünlerdir, hiçbiri açılmadı elbette. Ayrıca ürünlerin hepsi kendi paramla alınmıştır.


L'oréal Sublime Mousse Saç Boyası - #556 Romantik Kızıl Kestane
Accent Saç Açıcı Boya
Rimmel Lasting Finish Ruj - #170 Alarm
Flormar Pretty Allık - P112
Rimmel Scandaleyes Maskara + Göz Kalemi Seti
MAC Face and Body Fondoten (kazananın tercih ettiği rengi alacağım)
Marks & Spencer Nilüfer Vücut Losyonu
Marks & Spencer Nilüfer Duş Jeli



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder