28 Temmuz 2013 Pazar

http://yagmurunmodasi.blogspot.com/2013/07/2-hediye-cekilisime-beklerim.html

http://yagmurunmodasi.blogspot.com/2013/07/2-hediye-cekilisime-beklerim.html


2. Hediye Çekilişime Beklerim :)



750 izleyicim olmuş..
O kadar uzun zaman boşladım ki blogu, o dönemde bile azar azar azalmak yerine giderek çoğaldık..
**
Blogta olmama nedenim nişanlanmamdı.
Hazırlıklar çok yorucu ve yoğun geçti benim için.
Ondan öncede taşınma falan..
**
Artık yeniden aranızdayım.
Yakında yeni evimizin dekorasyon telaşı, nişan serüvenim ile karşınızda olacağım.
**
Vee bu dönemi atlatmışş biri olarak yeniden bir hediye çekilişi yapmak istedim.
Geçen hafta Gratis'in % 40 indirimi vardı biliyorsunuz.
Kaçırmadım tabiki :)
Bu sefer birazda sizler için alışveriş yaptım :)

**
Bu güzellikleri kazanmak için sadece blogumun izleyicisi olmanız, çekilişi duyurmanız(Herhangi bir sosyal ağ) ve sizinle iletişim kurabilmem için bu yazının altında mail adresinizi paylaşmanız yeterli.

Ayrıca yeni bir instagramcı olarak sizi de İNSTAGRAM hesabıma beklerim :)

**
Çekiliş sonuçlarını 25 Ağustos günü açıklayacağım.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder