12 Temmuz 2013 Cuma

http://www.suslugunlugum.com/2013/07/mac-viva-glam-nicki-ruj-hediye-cekilisi.html?spref=fb

MAC Viva Glam Nicki Ruj Hediye Çekilişi #2

                                                     Selam!!

Tekrar hediye çekilişi ile karşınızdayım ve bir daha ki hediye çekilişi de büyük ihtimalle 1 yaşında olacak.
Evet hediyem MAC Viva Glam Nicki Ruj. Orjinaldir ve hiç kullanılmadı. Elca'da set olarak satılıyor ben de kendime şubat ayında almıştım. Mayısın son haftası da gidip tekrar lip balmı için aldım ve 2 tane rujum oldu bu yüzden yeni aldığımı sizlere hediye ediyorum :)



Katılım şartlarını biraz arttırıyorum. Herkes kendi şansını yaşatsın diye. :)

*Blogumun izleyicisi olmanız ZORUNLU ŞARTIM :)

*LÜTFEN BLOGLOVİN ADRESİMDEN DE TAKİBE ALIN :) 

               http://www.bloglovin.com/suslugunlugum

Diğerleri +1 şansınız. Yapmanız zorunlu değil, tamamen size kalmış :)

*Blogunuzda paylaşmanız (+2 şans )

*Çekilişi Facebook ve Twitterdan paylaşmanız.(Sadece bu 2si için)

FACEBOOK (+1 şans)  
ve 
TWITTER (+1 şans) için. 

Twitterda paylaşırken beni etiketlerseniz DAHA RAHAT KONTROL EDERİM. Twitter Adresim

Lütfen linkleri de koyun, koymazsanız sadece izleyici şartını sayıyorum.

Telefondan tek tek kontrol ediyorum ve defterime yazıyorum kontrol edip. Her yorum mail olarak mail kutusuna düşüyor. 

SON GÜN 10 AĞUSTOS

#unutmadan kazananı mail atmayacağım, blogum da yayınlayacağım. Daha önce çekilişlerde kazananlara gönderdiğim halde TEŞEKKÜR BİLE edilmedi...

Kendi rujumdan olan görüntüsü;

Bu benim rujum, sizin ki yeni, hiç kullanılmamış. Yukarı da gördüğünüz görsel sizden birisinin olucak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder