21 Temmuz 2013 Pazar

http://www.kiriksemsiye.blogspot.com/2013/07/extra-mini-cekilis.html

Extra Mini Çekiliş

Bildiğiniz gibi koca bir haftayı çalışmadan tatil yaparak gezerek geçirdim. En son günde Çanakkale 'de Dede ziyareti yaptım. Malum dede evi olunca birde dede Hacı olunca geçen yıl Hac'dan alıp getirdiği malzeme çeşit çeşit. Gözlerim en çok incik boncuk aradı ama maalesef benim dede pek meraklı değil öyle şeylere.
Hazır Ramazan ayındayız Bayramda hediye geldiğindede çok sevinir insan. Zaten hali hazırda bir çekilişim var fakat Dedeminde isteğiyle mini bir çekiliş daha yapmak durumunda kaldım. Hac'dan getirdiği küçük hediyelerle blogta çekiliş yapmamı istedi. Bende kıramadım. Ramazana özel çekiliş olur dedi. Vee geçelim hediyelere ;



12 adet zemzem bardağı

4 kişilik meşrubat seti.Piknikte öellikle kullanım için rahat.Kendimede beyazını kaptım :)

 Bu patikler el örmesiymiş ve 2 tığla örülüyormuş. Açıkçası pek anlamam böyle örme etme işlerinden.

 Bunu özellikle koymamı istedi dedem çünkü hem iğne oyası hemde namaz örtüsü bu dedi.

Gelelim şartlara aslında klasik şartlar diyebilirim

  • Blogumun izleyicisi olmanız.Blogunuzda varsa paylaşmanız.
  • Facebook üzerinden Kırık Şemsiye sayfamı beğenmeniz ve paylaşmanız. Burdan buyrun 
  • Blogumu Bloglovin takibine almanız.   Tık Tık
  • Son olarakta çekilişe katıldığınızda facebook ve blog üzerinden paylaşım yaptığınızda linkleri ve mail adresinizi yorumlamanızı istiyorum.
Bu çekiliş mini bir çekiliş olduğu için ilk gün bugün . Bir önceki çekilişimle aynı tarihte sonlanacak. Yani 1 ağustos günü kazananı açıklamış olacağım. Bu da bir nevi dedemden bayram hediyesi kızlar herkese bol şans :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder