14 Temmuz 2013 Pazar

http://uzunincekivircikk.blogspot.com/2013/07/3-hediye-cekilisim.html

http://uzunincekivircikk.blogspot.com/2013/07/3-hediye-cekilisim.html


3. Hediye Çekilişim

 Herkese iyi hafta sonları,
Flormar'dan gelen paket sonrası hafta içi ojelerimi ve bazı makyaj ürünlerimi düzenledim.
Bunların içinden sadece denediklerim ancak kullanmadığım ürünleri ayırdım. Dolapta dura dura ya bozulacaklar ve ben hepsini çöpe atacağım ya da böyle bir çekilişle kullanmak isteyen arkadaşlardan birine hediye edeceğim.
Zaten uzun zamandır hediye çekilişi yapmak da aklımda vardı. Nedense hediye almak kadar vermeyi de çok seven bir insanım. İnsanl arın mutlu olduğunu görmek ya da bunu hissetmek ve buna aracı olduğumu bilmek beni daha çok mutlu eder. O nedenle daha önceki çekilişimde de yaptığım gibi hediyelerim sadece bu gördüklerinizle sınırlı kalmayacak.
Bunlar sadece benim kullanmadığım için kullanacak birilerine vermek istediğim ürünler. Bunların haricinde sürpriz hediyeler hazırlayacağım. O yüzden dolu dolu bir hediye paketi olacağından emin olabilirsiniz.
Çünkü beni küçük şeyler daha çok mutlu eder.



Gelelim çekilişe katılma şartına.

Klasik olarak tek şartım blogumun takipçisi olmanız. Bir yerde duyurup duyurmamanız size kalmış. Zira duyurursanız memnun olurum. Duyurmazsanız canınız sağolsun.
Ancak çekilişi duyurmanız size artı bir hak sağlamayacak. Çünkü geçen çekilişimde bu gibi sorunlar yaşadım. 3 yerde duyurdum neden 3 hakkım yok gibi yorumlar aldım. O yüzden koşulları baştan ifade etmenin en doğrusu olacağını düşünüyorum.
Kendimce çekilişin biteceği tarihi henüz belirlemedim. Ama bu süre bir ayı geçmeyecek. Hatta kafama eserse çok kısa sürede de çekilişi sonlandırabilirim. Bu tamamen bana kalmış :)


Şimdilik bu kadar hanımlar,


Sevgiler 
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder